Sv: Bättre?

jag säger då hellre alert hund än för slö och svårmotiverad hund... fast minina hade nog eld i baken idag för hon var riktigt taggad!

Sv: Bättre?

Grejen är väl den att hon inte riktigt vet vad som är rätt... Därför prövar hon alla positioner.

Min yngre förmåga har jag lärt rätt från början, men min äldre hund började jag träna när hon var ett par år och hade väl varken ambitioner eller kunskap eftersom att jag tränat henne helt själv och bara "hittat på" allt :) Att tävla fanns inte då för mig. Så... Många missar har hon fått ta!

cillamuffins: Abselut!! Fart är roligt! Men ibland blir det lite mycket fart utanför lydnadsplanen också *he he*

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 049
Senast: Farao
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 299
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 161
Senast: Juli0a
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 551
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar