Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh skulle en ju behöva bli hjälpt utav!Jag googlade nu, det är feng shui. Liksom det här:
Och vad betyder nu allt detta? Jo, inom sektorn för varje väderstreck samlas och koncentreras en viss sorts energi, karriärenergi i norr, utbildningsenergi i nordöst, hälsoenergi i öster, osv.
Om du t.ex har ditt sovrum i norr, så innebär det att du varje natt när du sover fylls av karriärenergi, som kan hjälpa dig att prestera bättre på jobbet.
Naturligtvis gäller detta inte bara för sovrummet, utan för alla rum du tillbringar tid i, som t.ex köket, vardagsrummet, arbetsrummet, matsalen, badrummet...
Beroende på vilket väderstreck respektive rum ligger i, fylls du av hälsoenergi, utbildningsenergi, kärleksenergi, kreativ energi, osv.
Låter toppen
Japp. Den där sidan verkar vara en källa till oändlig visdom.Åh skulle en ju behöva bli hjälpt utav!
Jag googlade nu, det är feng shui. Liksom det här:
Och vad betyder nu allt detta? Jo, inom sektorn för varje väderstreck samlas och koncentreras en viss sorts energi, karriärenergi i norr, utbildningsenergi i nordöst, hälsoenergi i öster, osv.
Om du t.ex har ditt sovrum i norr, så innebär det att du varje natt när du sover fylls av karriärenergi, som kan hjälpa dig att prestera bättre på jobbet.
Naturligtvis gäller detta inte bara för sovrummet, utan för alla rum du tillbringar tid i, som t.ex köket, vardagsrummet, arbetsrummet, matsalen, badrummet...
Beroende på vilket väderstreck respektive rum ligger i, fylls du av hälsoenergi, utbildningsenergi, kärleksenergi, kreativ energi, osv.
Låter toppen
42 tror jag. Svaret brukar vara 42.Jag undrar bara: norr jämfört med vad då?
Jag undrar bara: norr jämfört med vad då?
42 tror jag. Svaret brukar vara 42.
Jag kan sova varsomhelst, åt vilket håll som helst.
Men jag kanske ska börja ta med en kompass och börja möblera om på hotellen
Du har ju inte fattat. Om du haft huvudet åt norr hade du vaknat 05.30, stuckit ut och sprungit morgonmilen, kommit hem och sörplat i dig en chiasmoothie och sedan gått till jobbet.Jag sover mer huvudet i söderläge. Försov mig idag och vaknade 10.30. Fatta vilken katastrof om jag då sovit i nordlig riktning? Hade jag ens vaknat då öht?
Kaoooz
Haha42 tror jag. Svaret brukar vara 42.
Nordsydlig riktning? Exakt! Det är det som händer när hjärnan rinner ner i brallorna när det är dags för kvarkhopp i sänghalmen för somliga människor på vår jorld!Hjärnsynapserna lägger sig i magnetfältets riktning, reducerar de kvantmekaniska kvarkhoppen i hjärnans molekyler och skapar vila för hjärnan, när man lägger sig i nord-sydlig riktning. Sätt er för Guds skull inte med huvudet i nordlig riktning på nästa tenta!
/Helt korrekt pseudovetenskap, vilket brukar räcka för alternativare för att sälja miljoner av sovkompasser