toughcookie

Trådstartare
Hur ser det ut där? Långa avstånd mellan banor osv?
Funderar på att åka dit 1 juli men har ingen som kan grooma och då är jag lite beroende av att avstånden inte är för stora då min kuse tycker det är kul att leva rövare i transporten. Gå bana osv måste man ju lixom göra.
Skönt att inte vara alltför långt borta om han lägger sig..........

Sv: Baståsen

Jag kanske ska ta å fundera på att åka på den jag med. Det är ju inte ALLT för långt från oss.
Har för övrigt bara hört bra saker om Baståsens tävlingar.

Vad kul!
Då slänger jag in en anmälan och hoppas att banhoppningsbanbyggaren är snäll! Har grymma fobier för sånna där hinder som kan ramla och trassla in sig i hästens ben:o .
Sen får man hoppas att man inte blir bortlottad eftersom det är DM samtidigt.....

Jag kanske ska ta å fundera på att åka på den jag med. Det är ju inte ALLT för långt från oss.
Har för övrigt bara hört bra saker om Baståsens tävlingar.

Klart du ska åka Bella! Jag har funderingar åt det hållet med om inte Falkenberg snart kommer ut med sin propp...

instämmer med de andra o säger att baståsens bana är jättetrevlig o allt ligger på samma ställle.
Red min första fälttävlan på D ponnyn där :D

Jag har anmält nu och hoppas att mina foglossningar inte blir värre för då kommer jag inte kunna rida dressyren.........

Hans page, betjänt, butler eller allmänna hantlangare, dvs hans boxgranne som har vigt sitt liv åt att vara Taxen till lags. :D

Jag har anmält nu och hoppas att mina foglossningar inte blir värre för då kommer jag inte kunna rida dressyren.........

Dina FOGLOSSNINGAR??? Lella tös....inte tänker du väl tävla fälttävlan med foglossningar??? Vill du inte ha en framtid som ryttare?:eek:

Men om du nu tänker det ändå så låna någons njurbälte, det kan hjälpa! Och sen får du väl slå i domaren att du sitter på en 4-åring och rida lätt hela programmet...:angel:

Dina FOGLOSSNINGAR??? Lella tös....inte tänker du väl tävla fälttävlan med foglossningar??? Vill du inte ha en framtid som ryttare?:eek:

Men om du nu tänker det ändå så låna någons njurbälte, det kan hjälpa! Och sen får du väl slå i domaren att du sitter på en 4-åring och rida lätt hela programmet...:angel:

Det funkade med foglossningar hela förra graviditeten och då red jag fem sex hästar om dagen så då vore det väl f-n:devil: om det inte skulle gå nu.
Dessutom har jag lovat mig själv att sluta hoppa sista juli så efter det blir det nog bara skogspromenader. Och liiite kul måste man ju få ha:D !
Min häst är visserligen åtta år men han är UTBILDAD som en fyraåring ungefär, det måste ju domaren godta??

den är jättetrevlig fastän vattenhindret är väldigt mörkt o inne i skogen, det gillade inte min häst iaf :angel:
underlagen på ridbanorna är sådär. var massa stenar o grejer (var iofs 3 år sen jag var där..)

Det funkade med foglossningar hela förra graviditeten och då red jag fem sex hästar om dagen så då vore det väl f-n:devil: om det inte skulle gå nu.
Dessutom har jag lovat mig själv att sluta hoppa sista juli så efter det blir det nog bara skogspromenader. Och liiite kul måste man ju få ha:D !
Min häst är visserligen åtta år men han är UTBILDAD som en fyraåring ungefär, det måste ju domaren godta??

Ja, alla 8-åringar som är utbildade som en 4-åring godtas av domarkåren, ny regel fr om nu....!:p

Jag är den sista som ska komma med förmaningar.. har själv gjort exakt likadant med mina 2 graviditeter...:o Men det är ju så himla kul med FT!:bump:

Rider för Baståsen o tycker som de andra att de är kanon där, nära mellan allt. Var där o träna i onsdags, lite blött men helt ok, de har mycket nya hinder på gång för denna säsong. Ska även jag vara med den 1 juli, hoppas vi ses där! :bump:

den är jättetrevlig fastän vattenhindret är väldigt mörkt o inne i skogen, det gillade inte min häst iaf :angel:
underlagen på ridbanorna är sådär. var massa stenar o grejer (var iofs 3 år sen jag var där..)

De har fixat underlaget på gruset ute. Hoppningen ska väl gå på gräset ändå? Antar att dressyren går på gruset i ena klassen och i ridhuset i andra klassen?

Hur som helst så är underlaget fixat! Jag var där förra sommaren och på grusbanan var det super! :) Gräset har de inte använt på de tävlingar jag varit där på.

Blir inte hoppningen på gräs så åker inte jag. Min häst älskar att gå på gräs så för min del får gärna dressyren också vara på gräs!

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 214
Senast: malumbub
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 808
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 109
Senast: Juli0a
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 083
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar