Bästa "pick up" line eller raggningen som du har hört

Tranan

Trådstartare
I vintras tror att det var januari var jag i en bar.
Stod och pratade med alla som ville prata med mig.
3 timmar går. pratar med en tjej i två timmar. bara små prat och frågar saker om henne. försöker vara trevlig.
sen frågar hon om jag vill se en bild!
Ja varför inte. svara jag.
hon visar bilden på ett sovrum.
Det hon sa var.
"Kan du tänka dig att sova här?"

jag svarade "Ja." :o

Det var en bra kväll. :D:o

Så det var den bästa raggningen jag har varit med om.

På tal om ursprungsfrågan så är den enda raggningsreplik jag uppskattat den när en kille kom fram till mig på ett uteställe, bad om ursäkt för att han störde men sa att han bara ville säga att jag var väldigt lik Patti Smith. Jag gick hem med honom typ fem minuter senare.

Jag träffade min nuvarande sambo på en fest som en av mina bästa vänner anordnade. Det var lite av en "set up", och poängen var att sambon och jag skulle träffas för att se vad vi tyckte om varandra - vilket det visade sig att de flesta festdeltagarna var medvetna om. Och min vän som sa att det skulle vara diskret... 🙄

I alla fall, några timmar in i kvällen hade sambon och jag börjat fatta tycke för varandra och mitt i en av våra konversationer sa han "Is it just me, or does it feel like everyone's looking at us tonight?". Jag hummade och höll med, varpå han säger "Well that's a shame, because I'd really like to kiss you right now."

Jag drog med mig honom runt första bästa hörn och på den vägen var det :D

Det kanske inte riktigt klassas som raggningsreplik, men det var liksom då han bestämde sig för att satsa och det var då jag kände att det här kunde det nog bli något riktigt trevligt av. Och det kunde det ju!

30369

Min lilla skrivare! tänkte köpa en ny snart men vi får se!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
952
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 006
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 608
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 657
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben