Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Hur ska VoH tinas upp? Med eller utan plast? Framme eller i kylskåpet?
Jag får hem en laddning imorgon för att pröva. Har velat testa det länge och kan nu få tag i det under rek pris + väldigt nära.
*kl*
Fick precis svar från han Calle på VoH och han tyckte att jag skulle de båda min deras valpfoder. Den äldsta 600g och den yngre 500g. Brukar inte valpfoder innehålla bl.a. mer fett? Sa nämligen att båda är relativt lättfödda, speciellt den yngre. Är det vanligt att man ger detta valpfoder till vuxna hundar?
Aha Okej, har alltid fått för mig att det är tvärt om, att man ger bebisfoder till djur som har svårt att lägga på sig. Men har dom inget vuxenfoder som också passar till lite mer lättfödda hundar? Känns ju lite konstigt att ge valpfoder till min 7 åriga tik men det kanske inte spelar någon roll då.
Men va? Du har ju vuxna hundar..? Det verkar inte vettigt alls.
Varför?
Jag fick samma råd valp eller spring till en hund som lätt lägger på sig. jag kan kanske hitta hans svar varför
Jag ger Nordic Special+ till mina och är jättenöjd med det. Jag gav Vom og Hundemat för 1,5 år sedan men var inte riktigt nöjd med kvaliteten. Dessutom vill jag att det ska vara någon fiberkälla i fodret för att hundarna inte ska bli för tröga i magen och bajsa harpluttar.
Mina äter 800 g/dag tillsammans. Jag köper 2 kg-korvar på kartong och månadskostnaden blir 550 kr.
Fick idag reda på att Nordic höjer priserna rejält från och med 1 november. Månadskostnaden kommer att bli ungefär en hundralapp högre.
Arkens Zoo i Lidköping har både VoH och Bravo hemma i frysar och borde ju ta hem mer om man vill.
Jag var där i dag och dom säljer varken Bravo eller VoH. Dom hade nån annan sort som jag tror hette Sund, men det var den enda dom hade.
Vom og hundemat är det bästa alla gånger, nackdelen är att det är förbaskat dyrt. Jag ger Bravo, det är ett helt okej färskfoder om man vill komma undan billigt.