Lena hade ju också bara en röst då? Om jag inte sett fel.Jag fattar ingenting. Trodde det var klarlagt att käket måste ha valts av Hedinn, cirkus eller dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lena hade ju också bara en röst då? Om jag inte sett fel.Jag fattar ingenting. Trodde det var klarlagt att käket måste ha valts av Hedinn, cirkus eller dig?
Nej det är ju helt sant det ocksåJa men vem litar på LenaH?
den goda tvillingen/spionen lär ju INTE ha velat outa sig med att säga emot.
Det är ju det troligaste scenariot men *kan* LenaH ha sprat käket från en duell i DL1?Jag fattar ingenting. Trodde det var klarlagt att käket måste ha valts av Hedinn, cirkus eller dig?
Eller bara vunnit käket från en duell i DL2 och sen vunnit bomben från en duell i dl 3, om nu samma spelare får duella flera gånger...Det är ju det troligaste scenariot men *kan* LenaH ha sprat käket från en duell i DL1?
Och sen duellerat igen och vunnit bomben?
Det kan väl max ha varit 3 dueller, vi vet att käk och bomb är borta, så det borde väl finnas en hel del att välja på?Finns det nåt kvar att duellera om? Vi får väl duellera om saker som inte är valda, även om den som har rollen är död? Tänker att jag vill lyncha Ceta men gärna att den näst mest misstänkta ulven också har röster om det finns nåt att duellera om.
Lena hade ju också bara en röst då? Om jag inte sett fel.
Hm okej, hänger inte med. I mina anteckningar var det inte ett alternativ men orkar inte börja om liksom.Det är ju det troligaste scenariot men *kan* LenaH ha sprat käket från en duell i DL1?
Och sen duellerat igen och vunnit bomben?
Hon verkar ju ha blivit bortsorterad från tankarna om duell där någonstans, men jag utgick bara från heffas statistik och då borde hon ju varit en möjlig duellant.Hm okej, hänger inte med. I mina anteckningar var det inte ett alternativ men orkar inte börja om liksom.
Tänkte om det var nån regel att deltagaren med förmågan behöver vara vid liv.Det kan väl max ha varit 3 dueller, vi vet att käk och bomb är borta, så det borde väl finnas en hel del att välja på?
Var hon möjlig dag 2? Var det inte flera som hade 0 röster då?Hon verkar ju ha blivit bortsorterad från tankarna om duell där någonstans, men jag utgick bara från heffas statistik och då borde hon ju varit en möjlig duellant.
Det var väl vi 4, jag, Hedinn, LenaH och bollen__?Var hon möjlig dag 2? Var det inte flera som hade 0 röster då?
Q var den enda som hade 0 röster leken igenom, det var väl minst antal röster totalt i leken det utvaldes genom eller har jag snurrat till detta nu?Var hon möjlig dag 2? Var det inte flera som hade 0 röster då?
Nej LenaH hade en röst DL 2.Det var väl vi 4, jag, Hedinn, LenaH och bollen__?
Men jag känner lite som du. Orkar INTE börja tänka om.
Gick tillbaka och läste och det var bara att man fick spara sin vinst så länge man var vid liv, men inget annat.Tänkte om det var nån regel att deltagaren med förmågan behöver vara vid liv.
Nej, det var i andra hand. I första hand hur många röster i aktuell lynch.Q var den enda som hade 0 röster leken igenom, det var väl minst antal röster totalt i leken det utvaldes genom eller har jag snurrat till detta nu?
Insåg precis det. Då kan vi sortera bort Lena från DL 2. Så sparade hon inte käket från Dl1 så är det ju som ni skrivit hedinn cirkus el jag som duellat då i DL2.Nej, det var i andra hand. I första hand hur många röster i aktuell lynch.
Näe, det har jag redan trott en gång och frågat om.Q var den enda som hade 0 röster leken igenom, det var väl minst antal röster totalt i leken det utvaldes genom eller har jag snurrat till detta nu?
Hon hamnade också i diskussion med Lobelia innan hennes färd till Goda Lyan vilket också ser mycket skumt ut med tanke på Lobelias roll ( ängel)Attackera är väl att ta i? De la uddaröster alldeles i slutet, minimal risk att någon av dem skulle åka.
Om ni satt som goda och kände till en ond redan i DL1, menar ni att ni istället hade chansat och röstat på någon potentiellt god? En spion som blir käk natt1 har ju med sin röst kunnat peka ut nån som spelar för andra sidan. Dessutom, med tanke på duellen för de med färst röster har jag svårt att se att någon av spionerna ville att den andra skulle gå utan röst…
Men såklart, det kan ju vara en spion som inte läser rollistan ordentligt. Typ @LenaH
Jag vill lyncha Ceta men har Hedinn som nr 2 och vill inte att hon ska vinna duell så:Ceta ena ulven och så den andra nån av de som kan valt käket: cirkus, Hedinn eller bollen?
I så fall känns cirkus kanske minst trolig just nu pga verkar pigg på att se Ceta som ulv. Hedinn kanske mest misstänkt?