Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En anledning till att det finns så få (WRAS-) tävlingar med barrel race och pole bending är att arrangemanget kräver veterinärkontroll.
Hej ja skulle själv vilja veta men vill ju prova nån annanstans först.Är du galen!
Det vore väl kanske något, men då måste jag ju fixa med stallplats och allting. Jag vet ju inte hur något fungerar, kan man läsa om det någonstans?
TA har nog lite träning i barrelrace.
HC är inget man behöver kvala till. (vad jag vet)
Det man behöver kvala till är SM och då är det väl i regel två stycken A tävlingar man bör ridit...om jag inte är helt fel ute.
Vet att HC och April Open är kvaltävlingar till SM...eller kval och kval...man ska har ridit två A (?) tävlingar under året för att vara med.....tror jag.
Är du galen!
Det vore väl kanske något, men då måste jag ju fixa med stallplats och allting. Jag vet ju inte hur något fungerar, kan man läsa om det någonstans?
Ja...TA är Tommy
Han tävlar lite i Barrelrace..har gjort innan senaste skadan,,bla. på min lillpojkes pappa
Om du kikar på hans hemsida så står det att han har lite träningar i BR.
Det man behöver kvala till är SM och då är det väl i regel två stycken A tävlingar man bör ridit...om jag inte är helt fel ute.