Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej den välter inte lätt när man drar den så och lycka till med att bära babyskyddet framför dig emot dig ( det är ju enbart vid kortare bitar man drar den så, ungefär som när man bär skyddet ).
Nej den välter inte lätt när man drar den så och lycka till med att bära babyskyddet framför dig emot dig ( det är ju enbart vid kortare bitar man drar den så, ungefär som när man bär skyddet ).
Vi hade en Brio Primo och bytte när E var 8 mån till en Duologic 2
Brio Primon är lättare att bära helt klart ( lättare än många andra vanliga babyskydd också ) och vi ångrade inte vårat Brioköp alls, men jag är supernöjd med val av stol nr 2 också.
Den är lätt att bära.
Funkar jättebra att dra i den, det är ju inte direkt så man tar långpromenader med den.
Min dotter brukar mest sova när hon sitter i den och jag brukar skjuta den framför mig, tycker att jag har bättre koll då .
Men när du skjuter den framför dig är barnet vänt mot dig då eller i färdriktningen??
Fast jag har svårt att se vad för betydelse detta har, menar du att du när du bär i babyskyddet bär henne framför dig och emot dig också eller vad?
EmelieR
Vi har Urban Jungle ( vagntypen heter så ) sedan finns det Swift, Moutain terrain vet jag..
Nackdelen som många ser det är att när du väl byter till sittdelen så går det inte att ha sittdelen vänd mot dig utan den är fast i färdriktningen
Däremot, hur bökiga är svängbara hjul framtill om man inte går på helt slät mark? Vanliga cykelvägar med grus tror jag inte är några problem och man går väl kanske inte ut mitt i den värsta snöstormen, och jag har inte tänkt mig att köra vagnen i kuperad skog.
Dom punkteringsfria däcken gör att vagnen blir hoppig och stötig. Jag köpte en billig vagn på blocket med lufthjul jag hade i stallet. Vill ju inte skita ner finvagnenMen hur funkar hjulen på en stallbacke där det är lite grövre grus, men inte löst/djupt. Fast å andra sidan lär jag inte dra den långa stunder där, blir nog mest stadskörning i parker, typ.
Slutligen, en fråga om bilbarnstol. Är det praktiskt med en sådan där liten som man kan bära med sig inifrån med barnet i, sätta in i bilen och sedan lasta ur, utan att behöva flytta själva bebisen? De verkar enkla att ta med sig vid ex BVC-besök och liknande? Mjukliften känns lite stor för sådant, tycker jag. Fast de kan väl bara användas max första året, ungefär? Eller ska man satsa på en "fast" bilbarnstol som barnet kan "växa" i?