Balkongdjur

Jag har klivit upp ur nunnesoffan och är numera en synnerligen förfärligt odräglig singel som brutalt jagar bort alla ängar när de börjar närma sig min balkong. Jag har således helt glömt bort hur man räknar balkongdjur. :)

Grattis! :banana:

Men du kanske minns några fler trogna nunnesoffsittare (hade helt glömt namnet på soffan - tack! :D) som skulle kunna assistera om de hittar hit?

Ett hus som vi brukar åka förbi har en jääääääättestor plasthäst (verklig storlek) på balkongen. vad betyder det?

Grattis! :banana:

Men du kanske minns några fler trogna nunnesoffsittare (hade helt glömt namnet på soffan - tack! :D) som skulle kunna assistera om de hittar hit?

Vet du hur länge sen det här var? Eoner av tid sen! :D
Men Xzite borde nog ha koll? (Jag tjuvläser ju mest anonymt här numera)...

Men man bytte i alla fall ut älgarna mot elefanter (typ 5 älgar mot en elefant kanske?) Vilka i sin tur byttes mot valar tror jag... (3 eller 5 elefanter mot en val...) Men jag kan ha fel!

Och tack!... Ehhh tror jag... :o

Liknande trådar

Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 756
Senast: Mineur
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Svar
22
· Visningar
774
Senast: clusia
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 368

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Hovrandsartros