Balkongdjur

:mad:
Eller förresten... :idea: Det måste ju betyda att jag ska ligga snart. Men det måste dröja ett tag, antar jag, eftersom älgarna är nära. Ju längre bort de drar sig, desto närmare ligget blir jag. Så måste det vara, va?
Om du blir lycklig av att tro det så visst, då är det säkert så :)

(Klappar dig lite på huvudet lilla gumman)

På nätterna/sent om kvällarna brukar en räv komma och besöka min altan. Vad betyder det? Vore trevligt om det innebär ligg eller dejt på gång. :D

På nätterna/sent om kvällarna brukar en räv komma och besöka min altan. Vad betyder det? Vore trevligt om det innebär ligg eller dejt på gång. :D
Nej, nej! Om man har djur på altanen, så får man inget ligg. Det är när altanen/balkongen är djurfri som man får ligga. För din del är det alltså dagtid som är liggtid, för då är räven inte där. Capish?

Vilket djur blir det om man är oskuld och planerar att fortsätta vara det då? Säkerligen måste det vara ett fantastiskt djur då!

Kanske t.o.m sällsynt .... så sällsynt som en enhörning! :idea:

Måste skaffa mig en balkong!

Får hoppas att någon som hängde i den tråden hittar hit. @emma74 eller @Xzite t ex? Jag läste den ibland men minns inte vilka fler som var aktiva.
Jag har klivit upp ur nunnesoffan och är numera en synnerligen förfärligt odräglig singel som brutalt jagar bort alla ängar när de börjar närma sig min balkong. Jag har således helt glömt bort hur man räknar balkongdjur. :)

Liknande trådar

Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Svar
22
· Visningar
774
Senast: clusia
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 368

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Hovrandsartros