Balkongdjur

_husmusen_

Trådstartare
Jag och en vän pratade härom dagen om mer eller mindre frivilligt celibat och jag berättade då om att det funnits en tråd om balkongdjur innan på buke. Jag hittar dock inte den, men är det någon som minns hur man räknade djuren/vilka djur det var? :)

Jag och en vän pratade härom dagen om mer eller mindre frivilligt celibat och jag berättade då om att det funnits en tråd om balkongdjur innan på buke. Jag hittar dock inte den, men är det någon som minns hur man räknade djuren/vilka djur det var? :)
Ja jösses - balkongdjuren var allmänt kända och refererades till i olika trådar.

Jag har glömt alltihop! Vilka djur det var (valar, älgar...?) men minns att det var något som alla på buke hade koll på - just då.

Haha jag vet inte vem/hur man kom på det, men varje månad utan sex får man en älg på balkongen som efter ett visst antal omvandlas till något annat (kan det varit elefant?).

Haha jag vet inte vem/hur man kom på det, men varje månad utan sex får man en älg på balkongen som efter ett visst antal omvandlas till något annat (kan det varit elefant?).
Ja men nu förstår jag. Det låter ju heeeelt logiskt när du förklarar det så.
Eller hur @aprilmaj
:cool: (Skrivet med en massa ironi och sarkasm.....)

:D

Undra vad djurskyddsmyndigheten säger om älgar på balkongen? Någon som kan minimimåtten som finns för att få ha älg på balkongen? Stackars älgar! Har någon frågat dom om vad dom tycker om att stallas upp på en balkong? :cautious:

Ja men nu förstår jag. Det låter ju heeeelt logiskt när du förklarar det så.
Eller hur @aprilmaj
:cool: (Skrivet med en massa ironi och sarkasm.....)

:D

Undra vad djurskyddsmyndigheten säger om älgar på balkongen? Någon som kan minimimåtten som finns för att få ha älg på balkongen? Stackars älgar! Har någon frågat dom om vad dom tycker om att stallas upp på en balkong? :cautious:
Jajamen! Klart som korvspad! Får man inte ligga, så får man en älg på balkongen. Det vet väl alla? Eller en val om det inte är en älg. Men då måste balkongen göras om till ett jätteakvarium :up:

Liknande trådar

Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 756
Senast: Mineur
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Svar
22
· Visningar
774
Senast: clusia
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 368

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Hovrandsartros