Baka kolesterolfritt

vinkelina

Trådstartare
Vi skall ha en överraskningsfest/middag för en bekant. Och jag hade oturen i lotterier och skall baka nått till kaffet. Problemet är att personen går på ”kolesterolfri diet”. Tycker det är svårt att hitta nått att baka, smör, ägg och grädde är kanske inte de bästa. Och kan ju inte fråga heller eftersom de skall vara en överraskning

skall vara i stil med sockerkaka, muffins eller något liknande
 
Vi skall ha en överraskningsfest/middag för en bekant. Och jag hade oturen i lotterier och skall baka nått till kaffet. Problemet är att personen går på ”kolesterolfri diet”. Tycker det är svårt att hitta nått att baka, smör, ägg och grädde är kanske inte de bästa. Och kan ju inte fråga heller eftersom de skall vara en överraskning

skall vara i stil med sockerkaka, muffins eller något liknande
Om du bakar något veganskt borde det vara tämligen kolesterolfritt?
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 114
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 103
Senast: QueenLilith
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 632
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 465
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp