Sv: Avliva häst som går att göra frisk...
LK Ts borde skrivit "kanske går att göra frisk" i rubriken!
PL
PL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vi pratar inte om att "avliva utan anledning". Utan om att avliva när oddsen börjar se riktigt dåliga ut, men hästen fortfarande mår relativt bra.
Men är det inte höjden av egoism att missunna en fattig stackare en gratishäst att förvandla till ett underverkskulle ALDRIG. låta min häst lämna våran gårdsplan, vad det än skulle kosta. det har jag lovat henne. hon e vårat lilla hjärta, en i familjen.
Men är det inte höjden av egoism att missunna en fattig stackare en gratishäst att förvandla till ett underverk
PL
PL
hej alla. ja jag blev faktiskt lite ledsen över hur du la fram ditt svar om italien, men jag är inte långsint :smirk:
jag visste faktiskt inte att man fick avliva en häst utan orsak. det är svårt att veta när det är dags, i mitt fall så vill jag inte att min 8åring ska få se sin ponny jätte sjuk,
förlåt att jag vilse lett tråden
hej alla. ja jag blev faktiskt lite ledsen över hur du la fram ditt svar om italien, men jag är inte långsint :smirk:
I trådar kan allt hända, det är det som gör det lite spännande.
Men jag kan tycka, om du är så gammal att du har ett åttaårigt barn så borde du veta att man får avliva vilka djur som helst utan orsak.
Knappast! Jag uppfattade helt enkelt att du nämnde något som kunde hända. Förstår inte att folk blir så upprörda.
PL
Hej Allihopa!
Hästen mår idag jättebra, var helt ok vid sista besiktningen och vetrinären var inte orolig för att det varit en bestående eller återkommande skada utan betrakade den som helt frisk.
Så nu är han såld till denna dam och har flyttat dit, trivs i sitt nya hem och livet leker...
Jätteskönt att denna historia slutade bra!
Hej ifrån mig!