Nu ska vi inte snacka skit om shettisar här, bullterriers spelar i en helt annan liga
/ägare till några shettisar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hehe älskar shettisar juNu ska vi inte snacka skit om shettisar här, bullterriers spelar i en helt annan liga
Vad gillar de då?
Ja är de lekglada och gillar att följa med på upptåg låter det ju bra. Lever ett väldigt socialt liv så hade varit nice om de gillade att haka på saker!Jag har haft en bulle, heeeelt underbar (men lat, sålänge det inte var en boll eller en repknut inblandad, då var hon manisk ).
Gå raska promenader var inte hennes grej, men hängde gärna med mig i stallet och på alla andra möjliga upptåg.
Att sitta still och blänga i en korsning.
Låter som en ras för mig. Om jag bara stod ut med deras profil.Att sitta still och blänga i en korsning.
Ägaren bodde dessutom i ett hyreshus utan hiss. Denne fick bära ner fanskapet. Tre våningar.
hahaha!Haha, jag har samma åsikt och erfarenhet som @Hyacinth hör jag. Ägaren bodde dessutom i ett hyreshus utan hiss. Denne fick bära ner fanskapet. Tre våningar. Undvik säger jag De är säkert supercharmiga, men gud vad bökigt med en hund som inte vill gå eller göra någonting förutom att sitta och glo!
Låter som en ras för mig. Om jag bara stod ut med deras profil.
En trevlig amstaff?Men okej verkade ju inte finnas så mycket hurra-rop för dessa. Har ni här andra förslag?
Att skrota runt på gården och leka när de har lust. Glada skitar med humor, men de vill att allt ska vara på deras villkor. Motion är för det mesta överreklamerat.Vad gillar de då?
Amstaff eller staffe. Staffen är en mindre och livligare typ av hund jämfört med amstaff.Men okej verkade ju inte finnas så mycket hurra-rop för dessa. Har ni här andra förslag?
Eller staffe.En trevlig amstaff?
Vi har en några kvarter bort. De står ofta still och väntar på att lilla Astrid ska vilja flytta sig i någon riktning. Matte älskar sin hund, men erkänner att det är lönlöst att träna henne eller göra något som hon inte vill.
Ja, jag hade också bilden att de hade humor. Men det lät ju inte riktigt så härAtt skrota runt på gården och leka när de har lust. Glada skitar med humor, men de vill att allt ska vara på deras villkor. Motion är för det mesta överreklamerat.