Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att åka från veterinären utan sin hund känns som ett svek, hur döda de än är...
Jag skulle aldrig komma på tanken att lämna mitt djur när den måste avlivas,det är min jävla plikt som djurägare att se till att mina vänner är trygga till sista andetaget.
@Lenis: Vet man att man kommer att göra sitt djur orolig är det bättre att någon annan djuret känner är med, som min pappa som höll i mina hästar. De kände honom väl eftersom han fixade med deras skötsel när jag inte var hemma plus att han varit hästkarl hela sitt liv.
Det jag vänder mig emot är som sagt de som bara droppar av sitt djur hos veterinären. Man ska ha respekt för sitt djurägande och ta ansvar även för de bitar som är jobbiga.
Alltså, min hund är inte ens gammal och/eller sjuk, men jag börjar gråta bara av att läsa din text, eller tänka tanken!!Jag stannade kvar och grät så ögonen höll på att trilla ur
Eller hur. Ångesten över blotta tanken på att den dagen kommer...Alltså, min hund är inte ens gammal och/eller sjuk, men jag börjar gråta bara av att läsa din text, eller tänka tanken!!
Det var ett hårt slag att förlora min hund så oväntat och så tidigt. Känns som jag aldrig kommer komma över det. Det var inte så här det skulle varaAlltså, min hund är inte ens gammal och/eller sjuk, men jag börjar gråta bara av att läsa din text, eller tänka tanken!!
Det var ett hårt slag att förlora min hund så oväntat och så tidigt. Känns som jag aldrig kommer komma över det. Det var inte så här det skulle vara
Samma här.Jag har alltid varit med, men jag väntar med att gråta tills hunden är död.
Att åka från veterinären utan sin hund känns som ett svek, hur döda de än är...