Seriöst?
HA medlemmar burar man in för reella brott, men flertalet lär de gå fria från.
Helt seriöst ja. Om jag minns sen ska jag ta fram källan åt dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Seriöst?
HA medlemmar burar man in för reella brott, men flertalet lär de gå fria från.
Du fortsätter i samma stil ser jag.Vad du insinuerar och påstår dig veta är helt sjukt. Och skrämmande i betydelsen att det är inte friskt någonstans att göra det du håller på med.
Ta gärna fram en dom där någon blivit dömd enbart för att att de bett någon vara försiktig när de går hem i mörkret då det kan vara farligt eller liknande. Jag tvivlar på att du lyckas.Helt seriöst ja. Om jag minns sen ska jag ta fram källan åt dig.
Alltså, jag har ju alltid tagit hans historier med en (ganska) stor nypa salt.Menar du att du tagit McG s inlägg på allvar?
Inte vet jag (heller) vad som är sant och inte men jag har tagit för givet att vb användare bara dravlar och att det i stort sett inte finns någon substans alls bakom.
Du fortsätter i samma stil ser jag.
Att anklaga andra för att vara "sjuka" och för saker som inte har hänt är inte okej på en fläck.
Jo jag minns att MacGyver erbjöd sig att dyka upp hos dig med bullar.
Vad det skulle vara att vara rädd för är totalt obegripligt.
Han brukar ha fikabröd med sig när han kommer och hälsar på.
jag behöver tex inte vara orolig för att det skulle finnas folk från ett forum som lurkar utanför mina fönster och lämnar små hälsningar på min fönsterbräda.
Ta gärna fram en dom där någon blivit dömd enbart för att att de bett någon vara försiktig när de går hem i mörkret då det kan vara farligt eller liknande. Jag tvivlar på att du lyckas.
Så fram med den då...Ja det var juridisk källa jag åsyftade.
Så fram med den då...
Så fram med den då...
Vilket knappast är det vi talat om här utan ett helt annat scenario, förtäckta hot, och inte öppna hot som du beskriver här. Jag tvivlar dock på att det är det enda som någon dom baserars på.Sålänge finns ju tex väst-målen där i vissa fall blotta bärandet av väst med emblem från (ö)känd mc-klubb ansetts i sig utgöra hot. (Dock inte enhetlig praxis men där har du din dom, eller
flera).
Ja precis.men man måste ha hela bilden för att förstå det.
Nej det har inte hänt.Har det hänt på riktigt? Är det det som är historien bakom?
Nej det har inte hänt.
Och det är ett av problemen.
Såtillvida att det inte är någon annan av mig helt okänd då.
Allt som händer oss här i livet har inte med Bukefalos att göra, även om vissa verkar att tro det.
Ja precis.
Och när det inte finns någon bild?
Det går faktiskt bra.
Jag har fått många bra synvinklar så här långt.
Ja i den här tråden ja.Haha skojar du? Det har funnits EN väldigt tydlig "synvinkel" från alla som har debatterat emot dig:
Det är ju det som ni inte kan.Och hur ska vi veta det?
Inget.Vad säger mig att du har mer rätt än någon annan i detta?
Jag kan skriva en massa saker.Fast @honung säger ju det.
Jag kan tycka att det är dumt av honung att hoppa in och dra igång det där igen och igen.Men eftersom honung verkar ta väldigt illa vid sig så kan man ju respektera det tycker jag.