Det vill jag av integritetssjäl inte avslöja.Men hur kan du veta det? Är du MacGyver? Har du 100% koll på vad han gör?
MacGyvers integritet som han just nu inte kan vara här och försvara.
Kanske berättar han själv - kanske inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det vill jag av integritetssjäl inte avslöja.Men hur kan du veta det? Är du MacGyver? Har du 100% koll på vad han gör?
Jag gör så innan jag påstår mig veta någons åsikt utifrån en tråd.Hahaha, nu är du faktiskt så orimlig att du inte egentligen kan tro på det själv heller!
MacGyver hälsar på på onsdag.Tänk om man kunde ha hela bukefalos sittandes bakom sopstationen, med bullar.
Det finns inget orimligt i det.
Men det kan ju inte du veta.
Jag gör så innan jag påstår mig veta någons åsikt utifrån en tråd.
Så varför skulle inte du kunna göra det?
Bästa sättet att hantera det vore att mest hålla sig undan.
Men hon är som en målsökande robot i det här fallet.
Det är faktiskt i sammanhanget ganska ointressant vad som är sant och inte sant.Nej men jag vet vad MacGyver har gjort och framför allt inte gjort.
Det är väl dumt att hoppa in och liksom reta Björnen när den sover?Nä, vet du, det tycker jag är riktigt ruggigt förtryckande.
Sant.
Ja och det är ju ett problem.uppenbarligen så tycker många att @MacGyver gjorde ett rejält övertramp.
Att du tycker så är ett annat problem.Du håller uppenbarligen inte med och sättet du argumenterar på nu är förminskande och har en rätt rejäl dos av härskarteknik över sig när du tycker att tråden ska dö även om andra fortfarande vill diskutera.
Jo.Du minns inte tråden där det framgick att användare ger "gilla" olika betydelser då?
Litet så.Eller du har memorerat allas tolkning av gilla och viktar för det när du bedömer åsikter?
Men då måste jag fråga: vad har du i getingboet att göra, egentligen?Det är väl dumt att hoppa in och liksom reta Björnen när den sover?
Man behöver inte röra runt i getingboet i alla lägen.
Ja och det är ju ett problem.
Att du tycker så är ett annat problem.
Men jag anser att man inte måste gå på och provocera i alla lägen.
Ibland så gör man bäst i att låta saker svalna av sig själva.
Tror du på fullt allvar att det går att uppfostra MacGyver till att uppföra sig som ni önskar?
Vore det inte lättare att i stället hantera saker som de är och slippa dessa konflikter?
Det är väl dumt att hoppa in och liksom reta Björnen när den sover?
Man behöver inte röra runt i getingboet i alla lägen.
Vore det inte lättare att i stället hantera saker som de är och slippa dessa konflikter?
Det skall man naturligtvis göra.Varför inte påpeka när nån- oavsett vem- kliver i klaveret så denne vet det?
Inte överseende kanske men förståelse för att man behöver ta ett eget ansvar för hur man själv reagerar.Ska man ha särskilt överseende ibland?
Jag vet inte och nu så lyckas jag på något vis inte ta mig ur.Men då måste jag fråga: vad har du i getingboet att göra, egentligen?