Sv: Att köra häst med öppen lucka
Vet inte varför du kan se ngt mellanting mellan smalt o superbrett- o kan heller inte se vilken typ av häst som det skulle krävas för- Shire/ Clydesdale kanske.
Om man har mellanväggen flyttad, så kan lasten ej röra sig lika mkt o man har mer marginal- utifall att ngt händer.
Jag vet inte vilken typ av mellanvägg som du utgår ifrån, men min- med mittstolpe håller då iallfall.De gånger det för andra gått helt åt helsike har det inte gjort varken till eller från med mellanvägg.
Märk nu att jag inte finner någon anledning att plocka ut mellanväggen till en ponny, men väl till en stor häst som inte åker bekvämt i en trång spilta.
Mellanväggen som förstängning kommer inte i något fall att räknas då den inte tar hela hästens vikt.
Vet inte varför du kan se ngt mellanting mellan smalt o superbrett- o kan heller inte se vilken typ av häst som det skulle krävas för- Shire/ Clydesdale kanske.
Om man har mellanväggen flyttad, så kan lasten ej röra sig lika mkt o man har mer marginal- utifall att ngt händer.