gul_zebra
Trådstartare
Fick hem en säck kattsand förra veckan på 18 kg. Var inte kul att hälla upp skiten kan jag sägaHur bra som helst ju! 18 kg är ju ungefär lika mycket som 18 mjölkpaket, och det orkar man ju knappt bära.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick hem en säck kattsand förra veckan på 18 kg. Var inte kul att hälla upp skiten kan jag sägaHur bra som helst ju! 18 kg är ju ungefär lika mycket som 18 mjölkpaket, och det orkar man ju knappt bära.
Tack!Galet bra jobbat! SÅÅÅ himla kul att läsa dina uppdateringar!
True true. Kruxet är väl mest att farten beror på fusk, jag har aldrig riktigt kommit igång efter att jag dumpades i våras och trots att jag lagt det bakom mig så kommer jag inte riktigt igång igen, det dyker upp nånting som sabbar konstant. Just nu är tex sämsta läget någonsin, egentligen tänkte jag bara pausa från kvällen före julafton till nyår men det är lika bra att pausa direkt.Även om det går långsamt så fortsätter det ju ändå åt rätt håll - neråt. Och det sägs ju att långsam viktnedgång är det som ger bäst förutsättningar för att den nya vikten ska behållas.
Bra jobbat hittills!!
Tänkte precis skriva något liknande, en fodersäck väger ju 20 kilo och det är skittungt. Bra jobbat!Fick hem en säck kattsand förra veckan på 18 kg. Var inte kul att hälla upp skiten kan jag säga
Ja jag blev av med mina ryggproblem i början iaf. Tyvärr kom de tillbaka efter sommaren dock så jag har varit till sjukgymnast och fått lite övningar som nog ska hjälpa till en bättre bålstabilitet så jag blir av med de lite mer bestående. Var hemskt trevligt att kunna ta en promenad utan att typ dö direktTänkte precis skriva något liknande, en fodersäck väger ju 20 kilo och det är skittungt. Bra jobbat!
Märker du att kroppen är lättare? Tänkte om det märks/känns att du inte behöver bära runt på en fodersäck konstant?
Fem kilo är absolut inte fy skam, en kasse med fem liter mjölk blir rätt tungt efter en stund det med.
Ja jag kan ju säga som så att jag är väldigt förtjust i bortskänkes-grupper på Facebook och reor på Ellos, för mina ursprungliga byxor åker ner rätt omgåendeAha, det blir att tokrensa garderoben. vad roligt
Åh! Jag har haft Buke-uppehåll och har verkligen funderat på hur det går för dig!Blev en lååång paus över jul och nyår med sjukdom och inlagd släkting och gud vet allt, med resultatet +4 kg. Men nu är jag igång igen, totalt minus 20,3 kg nu, om 1,7 (eller blir det 1,8?) kg har jag en ny andrasiffra och om 6 kg är jag halvvägs till hästryggen
Jodå, två steg fram och ett steg bak!Åh! Jag har haft Buke-uppehåll och har verkligen funderat på hur det går för dig!
Ja det är väl oftast så... Skönt när man kliver framåt iaf!Jodå, två steg fram och ett steg bak!
Ja precis, och kanske är det helt enkelt bäst så i längdenJa det är väl oftast så... Skönt när man kliver framåt iaf!
Heja dig!Blev en lååång paus över jul och nyår med sjukdom och inlagd släkting och gud vet allt, med resultatet +4 kg. Men nu är jag igång igen, totalt minus 20,3 kg nu, om 1,7 (eller blir det 1,8?) kg har jag en ny andrasiffra och om 6 kg är jag halvvägs till hästryggen
Tack!Heja dig!
Det är inte alla som har en personlig hejarklack, men du förtjänar det.
Tack!
Och inte vilken hejarklack som helst heller utan värsta bästa bukeklacken, det är fan inte illa
Aww jag blir ju alldeles rörd, tack!Du är så inspirerande tycker jag, och jag är svårflörtad. Jag gick med i Viktväktarna efter att ha maratonläst din tråd.