Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte svar på din fråga men såg på EuroHorse att de fasat ut gamla Superflex pro i pulverform och det nu är en ny formula i pelletsformat. Jag vet inte exakt när de gjorde det. Sales pitchen inkluderade att de hade börjat från grunden med den senaste forskningen, men försäljare är försäljare. Jag har inte tittat närmare på innehållet.Hmm, man kanske skulle testa. Fast kanske inte börja ge förrän jag får börja trava, så att eventuell energiboost har nånstans att ta vägen.Jag har ju helt ärligt inte tittat jättenoga på innehållet i de ledtillskott jag ger, får kanske sluta vara lat och vara mer kritisk.
För att låna tråden lite, vad tycker ni som har bättre koll på vad som är verksamt om Nutrolins Joint Duo och Sport samt on NAFs Pro Superflex?
Jag har inte svar på din fråga men såg på EuroHorse att de fasat ut gamla Superflex pro i pulverform och det nu är en ny formula i pelletsformat. Jag vet inte exakt när de gjorde det. Sales pitchen inkluderade att de hade börjat från grunden med den senaste forskningen, men försäljare är försäljare. Jag har inte tittat närmare på innehållet.
Ett tips är att faktiskt fortsätta ge under betesperioden eftersom arginin är fångförebyggande , kan vara bra just med en äldre hästJag har gett mitt 23-åriga halvblodssto den hemmagjorda varianten nu i ett par månader. Först vägrade hon äta det, men efter att ha vant in henne sakta så äter hon det nu men bara med lusernhack, inget blött duger att blanda med
Upplever att hennes svullna bakben är mindre svullna. Innan jag började ge var jag ofta tvungen att ha stallbandage på henne även ute i hagen när det blev snö och hon inte rörde på sig så mycket i hagen längre. Men efter ett tag med Mytletix så behövs inte det längre. Upplever att hon rör på sig mer i hagen också även om det fortfarande är mycket snö.
Vet inte om det har att göra med att svullnaden gått ner eller om hon känner sig piggare så hon vill röra på sig mer och att svullnaden därmed minskar.
Hur som helst är jag nöjd och kommer fortsätta ge henne när det inte är betessäsong. På sommaren rör hon sig tillräckligt mellan grässtråna för att själv hålla svullnaden nere![]()
Väldigt förvirrande. Noterade även att nya Pro Superflex ligger en bit högre i pris än Superflex Pro gjorde. Ingen aning om kostnade för dagsdosen däremot.Förvirrande nog har de ju under en tid haft Superflex, Superflex Pro och Pro Superflex.![]()