Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så förvirrandeJa då har vi varit på kliniken igen och gjorde ridprov utan bedövning.
Och han gjorde inget alls! ?
Så nu vet vi inte om han har ont eller inte. .
Kan vara att jag är en för dålig ryttare/ har för dålig balans.
Men då måste han ju få komma till någon som kan rida honom rätt.
Men hur säljer man ett fullblod på 5 år som knappt kan grunderna och har patella upphackning, luftsnappar 8ch har kissing spines ?
Okey att jag har funderat på att sälja honom innan då han är lite för känslig/ svår för mig men nu när jag har fått veta allt detta?
Livet är inte roligt alls nu
håller med! Av det jag läst och sett på filmerna så var jag övertygad om att han skulle protestera. Fast å andra sidan kan ju ett avslappnat pass utan smärta gjort underverk. Frågan är väl bara om det kommer tillbaka igen?Så förvirrande
håller med! Av det jag läst och sett på filmerna så var jag övertygad om att han skulle protestera. Fast å andra sidan kan ju ett avslappnat pass utan smärta gjort underverk. Frågan är väl bara om det kommer tillbaka igen?
Ja nu vet jag ju verkligen inte hur jag ska göra .
Fast sen red hon i världens under tempo igår så vet inte?
Men han gjorde ju inget och då började dom prata om att det är jag dom lärt honom detta beteende.
Genom att jag är en för dålig ryttare med för dålig balans.
Och jag hade ju funderat på att sälja Innan allt detta började då han är för nervig/tittig/känslig för mig.
Men kan jag sälja när han gör såhär ibland?