@Tessalonica Tackar tackar! ( ser man det på buke?? ) Det är Fighting Alpha som är pappan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Börjat smörja min tjej med flugmedel redan nu. Vad brukar ni använda er av på sommaren? Har ni täcke också? Luva?
Brukar sätta på luva mot flugorna och ibland flugspray om det är illa. Juvret är helt sönderbitet oftast men förra sommaren vägrade hon låta mig göra något åt det. Hon bara tjöt och sparkade så fort jag försökte röra det och ska det vara på det viset så får det väl vara sönderbitet dåBörjat smörja min tjej med flugmedel redan nu. Vad brukar ni använda er av på sommaren? Har ni täcke också? Luva?
Körde zebratäcke förra sommaren. SJUKT bra effekt. Så behövde inte spraya nåt. Smorde skapet bara.
Han vill inte ha luva så fått ha flyweil (känsliga ögon). Vetesjutton hur jag löser ögonen i sommar.
Brukar sätta på luva mot flugorna och ibland flugspray om det är illa. Juvret är helt sönderbitet oftast men förra sommaren vägrade hon låta mig göra något åt det. Hon bara tjöt och sparkade så fort jag försökte röra det och ska det vara på det viset så får det väl vara sönderbitet då
Mina bor i ligghallen när de bitande insekterna är som värst. Och har flugtäcken och huvor.
Suck, tänk om min kunde göra så med. Jag skulle vilja rengöra hennes juver men ska jag lyckas med det lär jag behöva ha två personer som får hålla uppe ett ben vardera på henne gick jättebra att göra saker överallt fram tills för något år sen och när hon inte vill något då skriker hon som en stucken gris...Min häst har ju kofärg så det kanske funkar lika bra som zebra?
Jag smörjde Allis juver igår o hon tittar bara på mig förvirrat. Har ju en jättebra salva som även kyler lite. De tycker den är jätteskön
Ska köpa en luva iaf!
Har ingen och har faktiskt aldrig testat det alltid tyckt lite synd om hästen med en sån... fast det kanske fungerar som distraktion tills jag kommit åt juvret. Ibörjan lyckades jag fixa till juvret trots skrik och protester för då var hon mycket mindre (och inte fullt så våldsam) och hann jag bara ta väck lite lugnade hon sig och stod snällt. Men det är just det att hinna göra lite innan man blir träffad av en viftande bakhov har ju redan fått en spark i ansiktet och är verkligen inte sugen på att sy 14 stygn till i ansiktet.@Exotizc Har du provat att bremsa henne när du gör rent ? Inge kul när dom inte accepterar vanlig visitering.
verkar som lite silvertape kan fungera