@hjarterdam Nä? Men hur F*N kom de fram till det nu? Det måste de väl säga till om innan? Och varför?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej fy tusan vilken jäkla mardröm.Jag har inte orkat skriva. Calle har varit helt odräglig sen han kom hem från ultuna. Sprängt hagar och varit allmänt frustrerad på livet. Till råga på det har försäkringsbolaget försäkrat ut honom. Jag ringde och frågade försäkringsbolaget om de täcker en operation eftersom veterinären rekommenderade det. "Han är fullt försäkrad så jag ser inte att det ska vara några problem".
Ringde och frågade priset på två tidigare fakturor för att veta hur mycket pengar jag hade kvar. Ingen som sa något där heller om att vi var utförsäkrade. Sen kommer fakturan från ultuna och de täckte typ ca 1700kr. Så jag har nu veterinär räkningar på ca31 000kr som jag inte ens har råd att betala... Känner mig sjukt blåst av bolaget och är jävligt less på livet.
@Nepenthe Han opererades i somras för att han fick en pinne igenom benet på sommarbetet så vi hade inte särskilt många tusenlappar kvar på försäkringen tydligen. Men trots att jag pratat med tre olika på försäkringsbolaget för att säkerhetsställa så att jag har råd att utföra operationen har INGEN sagt att vi håller på att bli utförsäkrade. Dom menar på att det måste ha blivit ett missförstånd men dom tänker inte göra något för att tillmötesgå mig.
@Nepenthe Han opererades i somras för att han fick en pinne igenom benet på sommarbetet så vi hade inte särskilt många tusenlappar kvar på försäkringen tydligen. Men trots att jag pratat med tre olika på försäkringsbolaget för att säkerhetsställa så att jag har råd att utföra operationen har INGEN sagt att vi håller på att bli utförsäkrade. Dom menar på att det måste ha blivit ett missförstånd men dom tänker inte göra något för att tillmötesgå mig.
Jag har inte orkat skriva. Calle har varit helt odräglig sen han kom hem från ultuna. Sprängt hagar och varit allmänt frustrerad på livet. Till råga på det har försäkringsbolaget försäkrat ut honom. Jag ringde och frågade försäkringsbolaget om de täcker en operation eftersom veterinären rekommenderade det. "Han är fullt försäkrad så jag ser inte att det ska vara några problem".
Ringde och frågade priset på två tidigare fakturor för att veta hur mycket pengar jag hade kvar. Ingen som sa något där heller om att vi var utförsäkrade. Sen kommer fakturan från ultuna och de täckte typ ca 1700kr. Så jag har nu veterinär räkningar på ca31 000kr som jag inte ens har råd att betala... Känner mig sjukt blåst av bolaget och är jävligt less på livet.
En fråga, för lite mer än en månad sen sa jag att Allis var svullen på knät fram. Som en rund svullnad mitt på knät. Trodde hon blivit sparkad men är inte säker.
Den svullnaden försvinner inte, den är mjuk, man kan trycka in hela tummen HÅRT o hon reagerar inte..
Haltar inte, ingen feber och vet kollade på det o sa att de skulle försvinna. Även vet. då när hennes bakben var som en telefonstolpe tyckte vi skulle avvakta (2-3veckor sen) hon gick på metacam för bakbenet men knät har haft den där "bubblan" hela tiden.
Jag ska ringa och rådfråga vet idag tänkte jag, vad tror ni?
Galla. Kan vara en senskidegalla. Men just att du beskriver den är mjuk, att du kan trycka in den och att den är oöm i kombination med placeringen låter som en galla.