Och jag ska köra i morgon. Krav på bilder från bägge tillfällena? Deal?
Självklart! Här kommer mina bilder
Träningen gick alldeles lysande! Jag var nästan inte nervös alls och Långbenta Grå uppförde sig perfekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag ska köra i morgon. Krav på bilder från bägge tillfällena? Deal?
Idag blev det körning! Och min groom kunde filma. Korten med systemkameran uteblev dock.. Det började att regna precis när vi kom till vallen.. Surt.. För då blir det halt i gräset..
Men annars var allt bra
Han är verkligen fin!Självklart! Här kommer mina bilder
Träningen gick alldeles lysande! Jag var nästan inte nervös alls och Långbenta Grå uppförde sig perfekt
Han är verkligen fin!
En häst helt i min smak!!
Gillar ju såklart att hon INTE haltar. Inte att hon har ett sår..Så många fina bilder
Började jobba i tisdags och haft sakee varje kväll så hon har inte gjort något sen i måndags. Idag skulle vi ut med mamma i skogen, äntligen! Vad hittar jag inte då om ett litet gammalt sår på bakbenet och en svullnad jaja. Det var ett år sen hon hade nåt sist och hon haltar ju inte så hon får väl stå några dagar till
Vad duktiga alla är! Jag har inte skrivit på ett tag för min Calle fick en pinne igenom tåsträckarsenan och in i kotleden. Han är opererad och fått en skada på ledbrosket. Nu har han fått komplikationer med bland annat lymfangit så vi kämpar på.. vuxit har han iaf gjort och mäter nu ca 166cm!
Vad duktiga alla är! Jag har inte skrivit på ett tag för min Calle fick en pinne igenom tåsträckarsenan och in i kotleden. Han är opererad och fått en skada på ledbrosket. Nu har han fått komplikationer med bland annat lymfangit så vi kämpar på.. vuxit har han iaf gjort och mäter nu ca 166cm!
Men fy! jag förlorade min 10:a förra året pga sårskada. Håller tummar och tår att det läker som det ska!Vad duktiga alla är! Jag har inte skrivit på ett tag för min Calle fick en pinne igenom tåsträckarsenan och in i kotleden. Han är opererad och fått en skada på ledbrosket. Nu har han fått komplikationer med bland annat lymfangit så vi kämpar på.. vuxit har han iaf gjort och mäter nu ca 166cm!
@Quimero @Alexandra_W
Tack för tummarna! Jo tack. Rejält med otur har jag eftersom min andra häst står med bäckenfrakutr..
Hursom helst sitter jag och smådrömmer om att Calle ska bli frisk och kunna ridas.
Jag måste då köpa en ny sadel.. Hur väljer ni? Hopp/Allround eller dressyr?
Han ska ju bli dressyrhäst men en 3åring sitter man ju inte ner på mycket mer än i skritt så känns ändå
lite ovärt att köpa en dressyrsadel.. Samtidigt så vore det ju trevligt - men ser fler fördelar ändå med en Allround eller hoppsadel då man mest står i lättsits eller rider lätt..