Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej på er!
Var ett tag sen jag var in gär på buke, men kul att ni är flitiga och håller igång tråden här inne
Just nu händer det inte mycket med min lilla tjej, hon har gått på bete sens första Juni och kommer gå till sista helgen i Augusti.. Då byter vi stall där det finns ett stort ridhus så då blir det ordning på ridningen igen
Hoppades på att hon skulle växa på sig lite under betet, men jag tror nog mest det blivit på bredden
Exoticz: Tack!
Åhh vad fin hon har blivit och så himla söt! Hur tycker du hon funkar på PS-tränset? (Om man får diskutera de här?).
Mariaauto: Wow vilken snygging Maffig!
LÄngtar tills jag får ta in min donna och flytta henne så vi kan börja med löshoppningen igen Dock tror jag jag kommer åka på att köpa ny sadel hur nu det ska gå till att passa in när hon är rund som en tunna
Aj då.. Krya på dig! Visningen kommer säkert att gå som en dansOm en vecka är det Riks
För X alltså. Russens är väl idag i Tingsryd och jag jobbar så Lime får definitivt inte åka dit.
Som tur är blir hon visad av en van visare Jag är dels för tjock men ffa skadad efter en vagnsvurpa med 98:an och husse är ju inte van.
Kl.
Idag blev första tömkörningen efter sommaren med Calle. Han var så himla duktig! Ingenting hade han tappat av det han lärt sig, utan snarare kändes han mer klar, som om han smälte allt han lärde sig i våras först under sommarlovet och nu tagit till sig det på riktigt. Jätteroligt!
På bilden ser ju allt lite sisådär ut. Svårt att hålla tömmar, driva, fokusera på kameran och knäppa när man bara har två händer..
På måndag blir första turen med vagn sedan i maj..
Känner igen mig Nangijala har vilat från ridning sedan midsommar och jag hade bestämt mig för att fokusera på tömkörning under juli. Men har inte blivit mer än 3-4 ggr för först åskade det och spöregnade om vartannat i två veckor och sedan kom värmen och nu kommer värmen igen och jag jobbar kvällar så jag tror inte hon kommer sättas igång i slutet av juli som planerat..Länge sedan man var inne på buke nu känns det som Ai har i stort sett haft semester tror hon arbetades 3-4 gånger under mina 4 veckors semester. Har antingen regnat och varit kallt eller stekhetta. Idag red vi där emot för en ny tränare, si så där 3 veckor efter vi hade planerat in Lagom svettigt att köra ett pass i 30 graders värme, men vi kämpade oss igenom. Så har nu en lista med saker vi behöver träna på. Hon är ganska stel på volt, särskilt i högervarvet. så fått order om mycket ställande och volter för att lyfta bogen och få henne mer smidig. Sedan går hon för mycket på innertygeln och flyttar sig inte för den yttre så det fick vi med order om att träna på. Om 2 veckor ska han ha 2 dagars träning på westernklubben så hoppas vi kan va med då annars blir det en privat lektion om en månad igen tror jag Men han tyckte hon var en trevlig liten häst iaf.
Här kommer lite bilder från när kompisen fotade i fredags när vi red