Sv: Årgång 2011 del 5
*KL*
Min lilla har haft besök av sin fanclub. Dottern hade fått ett träns med strasshjärtan på som hon hett önskat sig - för att kunna ha till min lilla. Han har tydligen fått ett ländtäcke med
Så hon vill ju prova tränset om det passade. Och tacksamt nog var pannbandet gigantiskt, så det gick ju finfint på lilla herrn. Som blev bedårande söt
Jag är ju färgnörd, och har valt lila som färg till lillknatten. Så flickan har suttit och letat upp alla lila saker i Hööks och Horzekatalog och ringat in. Och håller på att sparar ihop till ett par softjump-stigbyglar - i lila
Efter tränsinpassning - men gud vad han INTE tycker om bett den lilla, inga bett jag provat hitills har dugt =/ - såblev det lite longering för att rasta av det värsta. Andra gången i livet, och mitt i byn på en öppen plan. Han skötte sig på det stora hela finfint, även om det var lite ostyrigt ibland. Och som han rör sig - vaaaarför kan han inte vara större för??? *snyft*
Sen sadel på och promenad. Han är dock INTE trafiksäker för fem öre upptäckte jag. Åkte förbi en traktor uppe på landsvägen. En BLÅ traktor som förvisso dånade på fort. Men jisses vad hemsk den var. Så får ta och försöka träna mer trafik.
Men på det stora hela så han är ett litet A-barn. Trots att han stegrade när flickan skulle ta in honom (hon redde ut det fint, tror inte hon helt han förstå)
Ska få löshoppa nästa vecka med, för första gången. Om jag får in honom i transporten, insåg att jag inte har en aning om hur han är att lasta
Dagsfärsk hullbild