Årets skattebesked

Knappt tretusen tillbaks i år. Plus att jag ska göra lite reseavdrag också. Rätt lagom, ändå. Har fått betala ett par år och det är ju alltid lite surt även om det inte är så mycket 😆

Jag väntar och väntar. Har fått det tidigt förr om åren men har inte fått ännu i år. Jag har verkligen ingen aning om hur det kommer bli.

Jag vill också ha beskedet nu! Brukar få tillbaka de där 1700 i norrlandsreduktion (eller vad det heter?) men början av förra året var lite kaos så osäker på hur det blir i år.

Jag vill oxå ha mitt. Hade två arbetsgivare förra året så lite rädd att få betala trots att jag dragit extra skatt.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Fick hem papper att jag haft högre inkomst än jag angett 2023, jag blev jätte chockad och ringde CSN direkt, och fick jättebra hjälp... 2
Svar
22
· Visningar
1 630
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 919
Senast: Johanna1988
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 672
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 793
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Inkar