Är räntekostnader på bolån skattefria i Sverige?
Det var ju fint
Inte skattefria, men man får tillbaka en tredjedel som jag förstår det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är räntekostnader på bolån skattefria i Sverige?
Det var ju fint
Inte skattefria, men man får tillbaka en tredjedel som jag förstår det.
Jag brukar alltid vara skyldig, funderar på att be jobbet dra mer skatt för jag tkr det är så jobbigt... är så dålig på att räkna ut det där också så har ju som ingen koll förrän man får skattebeskedet..
Har fått information från mäklaren, blir intressant att se hur det påverkar skattenAlla som sålt mer förlust: tänk på att ni kan göra avdrag för förlusten![]()
Det gäller bara om du sålt för över 50.000kr. Kan vara bra att veta så inte alla som sålt en gammal tröja på vinted får panik nuEnligt aftonbladet.se ska det vara en riktad kontroll av försäljning på Vinted, Tradera, och liknande i år. Låst artikel så mer än så kunde jag inte läsa.
Det gäller bara om du sålt för över 50.000kr. Kan vara bra att veta så inte alla som sålt en gammal tröja på vinted får panik nu![]()
det är till och med bara vinst över 50'000 kr som ska skattasDet gäller bara om du sålt för över 50.000kr. Kan vara bra att veta så inte alla som sålt en gammal tröja på vinted får panik nu![]()
Har superdålig koll på vad skattebeskedet borde bli. I år blev det tillbaka 5600 kr, skönt tycker jag. Blir grus till hästarna![]()
Jag lånar för lite i förhållande till mina fonder, så jag får alltid betala en del. I år blev det drygt 7000 kr och det känns helt okej.![]()
Oj, vad snabbt ni fick besked!
Inte fått mitt än.