Årets skattebesked

Jag har inte fått besked än. Räknar dock på att få betala. Jobbar extra som guide och de drar 30%.
Intalar mig att det blir jätteminussummor - så blir allt glädjande :D :D

Fick en notis förut och kastade mig över telefonen. Det var kvittot från ICA där jag precis hade handlat :arghh:
Jag får säkert mitt sista dagen som vanligt :meh:

Brukar alltid få bland de sista men sent ikväll kom det, ska få tillbaka ca 10 000, jag trodde jag skulle få restskatt i år så det var en trevlig överraskning! Så misströsta inte ni som också brukat få vänta in i det sista ;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 259
Senast: Johanna1988
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 581
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 635
Senast: Derivata
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 2
Svar
30
· Visningar
850
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Tandutdragning komplikationer