Årets sista föl eller...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Elshacera
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 1 680
Inte sista, "vi" har en som skulle fölat runt midsommar, den har inte kommit än.

Det ar ingen tjuvbetackning utan jag betackte henne sa tidigt... :crazy:

Manga fol nere pa kontinenten fods ju tidigt bl.a for att kunna havda sig i konkurrensen i deras arskull, mina ston ar dessutom fodda i januari och februari sjalva sa jag har mer erfarenheter av "vinterfol" an "sommarfol". Nasta ar far jag tva fol, det ena i januari, den andra i juni/juli sa den tycker jag blir sen. :rofl:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 072
Senast: lilsan
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 165
Senast: Raderad medlem 147980
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 465
Senast: qitis
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 499
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka