@Lavinia Jag rekommenderar åter igen wow då
Man kan ha 16"bossar till 17" sits om man vill och på så sätt ha så kort sadel som möjligt.
Det var det där med kostnaden :-). Men ja, tids nog ger jag mig nog.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Lavinia Jag rekommenderar åter igen wow då
Man kan ha 16"bossar till 17" sits om man vill och på så sätt ha så kort sadel som möjligt.
Ja, WoW är ju i överkant även i begagnatklass i Sverige. och de pengarna vill man inte lägga på "andrasadeln" dvs hopp om man till vardags nyttjar dressyren mest.Det var det där med kostnaden :-). Men ja, tids nog ger jag mig nog.
Ja, WoW är ju i överkant även i begagnatklass i Sverige. och de pengarna vill man inte lägga på "andrasadeln" dvs hopp om man till vardags nyttjar dressyren mest.
Men det lutar åt en sådan i dressyrmodell även för mig, när den aktuella väl slutar fungera till min kära tunna.
Maxflex? Hunnit prova? Finns ju hoppmodell också.
Se så fina ni är och vad avslappnat och prydligt du sitter där uppe på prinsenGalishimo sätts igång efter en längre vintervila. SÅ KUL ATT RIDA HONOM IGEN!!
Se så fina ni är och vad avslappnat och prydligt du sitter där uppe på prinsen
Jag har blivit med hund, så nu har vi utökat sällskapet på ridturerna
Åhhh! Jag har tittat på bruksschäfrar hela helgen! Det är min drömras just nu!!!
@LFreddy: Alltså... oavsett hur vackra de är är aldrig den där nyansen fin min moster kallade sin häst, som jag sedan tog över, för "älgen" i den där fasen...
Säg till om du vill byta... Har ett brunt sto... Envis som en åsna mellan varven och för tillfället ett litet pälslossande monster, men söt är hon...Haha Älgen ja det ska nog jag med ta efter Den där bilden från barndommen av en vacker vit Arab med lååång flygande man och svans och ett svävande steg...ja känns lite långt borta just nu Dessutom skulle jag ju inte ha ngn skimmel jag skulle ha ett brunt sto ja ja det är ju individerna man faller för
Säg till om du vill byta... Har ett brunt sto... Envis som en åsna mellan varven och för tillfället ett litet pälslossande monster, men söt är hon...