Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna för att denna gång blir lyckad!Nu är Pirayan installerad vid hyvinkää djursjukhus 50 mil hemifrå.. snart ligger han än en gång på operationsbordet och vi hoppas att operationen lyckas denna gång
Nu är Pirayan installerad vid hyvinkää djursjukhus 50 mil hemifrå.. snart ligger han än en gång på operationsbordet och vi hoppas att operationen lyckas denna gång
Nu är Pirayan installerad vid hyvinkää djursjukhus 50 mil hemifrå.. snart ligger han än en gång på operationsbordet och vi hoppas att operationen lyckas denna gång
Ja, jag gjorde det. Jag har köpt en sadel för 35 000. Jag kan inte ens själv fatta att det är sant. Vem köper egentligen en sadel för den summan? Ja, ni vet ju svaret...
Annars hade jag tänkt att starta på sportcupen, men det ser ut som att det blir lite svårt att hinna med tyvärr. .
@Jen84: Men fy sjutton, tur att det gick bra iaf!
Jag misstänker att anledningen var en överentusiastisk arabdam med vårfnatt! Kan ju vara så att hon hade så roligt förra gången att hon var superglad för att komma ut med matte. Tyvärr visar ju hästarna inte alltid glädje på ett sätt som vi uppskattar.
Min hingst HLA Cheval jag köpte i höstas e Stival.@Tempen Brun med stjärn.. Precis som en arab ska se ut...
Vad är det för något? (och ja, jag förstår att det är en arab...)
Ser ju riktigt fin ut på bilden! Härligt uttryck!Min hingst HLA Cheval jag köpte i höstas e Stival.
Han är fin, tycker jag. Och friröntgad, bra ben och snäll.Ser ju riktigt fin ut på bilden! Härligt uttryck!