Sv: Arabiska Fullblod
Ja just ja, det gjorde jag. Inget fel på bäcknet, men troligtvis har jag rejäla mjukdelsskador och har varit hos sjukgymnast. Tränar mkt bålstabilitet då, men han kan inte riktigt ha koll på hur vältränade vi ryttare är, jag gjorde hans pass *3 igår och har inte ett uns av träningsvärk
Tunga lyft funkar ju inte, och jag ska ju heller inte göra det. Tyvärr har jag gått upp lite i vikt, men jag ska väl jobba ner det. Det har blivit mkt choklad kan jag tala om
säkerligen 15 chokladkakor under den tiden jag har varit sjukskriven, plus chips och annat smågodis.
Men jag är trött på att sitta hemma nu. Rida vågar jag inte än, att trilla av igen med krossade ryggkotor känns inte som en bra ide... Då kan det nog gå riktigt illa. Så Fille går i hagen... När vi skulle ha värsta träningsperioden. Det känns ju vettigt
Ska nog ta med honom på promenad idag, med inspänning på så han får jobba lite. Känns ju lite dumt att longera helatiden med, och löshoppa funkar ju inte riktigt, jag kan ju inte bära fram hindrena liksom