Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Låter som en bra ide, det borde vi lära pirayan också.. Oj måste berätta jag drömde om ffenix för några nätter sen, hur det kom sig vet jag inte, men jag och min lillasyster hade fått för oss att vi skulle komma hem till dig och borsta honom haha
Såhär lagom ett halvår efter så tänkte jag lägga in lite bilder från arabrikset i somras, om ingen har något emot det. Hann bli klart övertygad om att någon gång i mitt liv vill jag ha en arab.
Slut på bildbomben, svårt att välja bland så många bilder
Vill ni se något mer/någon speciell häst så är det bara att säga till, jag tror jag har på alla faktiskt.
Men varje gång jag ser utställningsbilder undrar jag VARFÖR folk envisas med att smörja en massa glans runt ögonen, jag tycker att hästarna ser inte kloka ut
Miedo, vilka härliga bilder med så fin känsla! Kul att se som motvikt till alla bilder och diskussioner av uppskrämda showaraber. Njuter av att se vackra och harmoniska araber oavsett vad dom tävlas i
Oh, vackra bilder!!!
Möjligen någon på Plannja (Etogram- Palma) som jag äger eller Mesjaz (Nimbusz- Kanoria) som jag fött upp?? Sista klassen, äldre ston ...
Ååå vad vackra bilder! Tack för att du delar med dig!
Tänk om man kunde ta sig dit och kolla nästa år kanske, skulle sitta och dregla över alla vackra araber!
Cornelia & aliah;
Tack för snälla ord om tanten, det ska vidarebefordras!
Ganska lustigt att din lilla bäbis har samma mormor som min nu 21årings mormorsmor.. Måste vara duktiga ston som producerat ( eller hur man nu ska säga) under många år.
Duktigaste tanten har burit mig lika försiktigt när jag haft problem med ryggen på senare år ( obehandlad reumatism i bäckenleden). Aldrig bus när matte har ont, då stoppar hon även mjukt på tre galoppsprång. Underbara kloka häst!
Juridik & Ekonomi
Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Relationer Jag tror att vi alla människor oavsett diagnoser, tror att alla andra har så lätta och bekymmerslösa liv jämfört med vad man själv upplever.
Hundavel & Ras Har ni någon päls som är absolut nej? Pälsvård ok? Jag antar att du inte vill ha en följsam hund, men tror på balans där. Det finns ju...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.