Arabiska Fullblod

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Arabiska Fullblod

Jaa, äldre damer är det bästa som finns :) dina prinsessor är så fiina, har dock en viss förkärlek till den prickiga :d

Åh så fina bilder på din fina M, Grattis :love:

Cornelia
jag gillar din prickiga fröken väldigt mkt!

+ knapplån på mig själv...

red ut en sväng på Arthur i går kväll, hans hagkamrater var i stallet några tim och A själv ute på betet. när jag släppte ut honom igen efter ridturen var han bergsäker på att kompisarna stod i skogsdelen så han knatade självsäkert bort för att umgås m dom. grejen var att han fortf var själv ute. och när han upptäckte det kom han snabbt tillbaka och beklagade sig för matte ;)

http://www.youtube.com/watch?v=SCb5eC3uIm0

Gömde nästan att säga grattis till din nya som var en riktig snygging! riktig mums bit :)

Saril
mysiga bilder.

mahlmt
fina tsm i lila å allt :bow:

Förstår det! Jag längtar tills han kommer hem till sverige, så hur det känns för dig kan jag inte ens tänka mig :p

KL

Idag har jag och Fille busat lite.

Här skulle väl djurensrätt få fnatt gissar jag, stackars arma rädda häst!!!! ;)

Det måste ju vara därför han jagar prasselpinnen, för att han är sååååå rädd, eller?

Jag vet att öronen är kapade, men han var såååå söt på den här bilden!

Blev visst en liten bildbomb :o

*knapplån* jag har sålt min fina fux arab, eller ja, jag fick handpenningen igår, så han åker väl om ca 2 veckor. Tjejen som köpt honom red Ponny Dressyr SM förra året så han kommer nu gå ut och tävla som ponny. Han flyttar faktiskt inte så långt, tjejen som köper honom är min medryttare (började ganska nyligen) och han flyttar till ett grannstall.

Sista filmen tillsammans.
klick

Har valt att behålla min 4 åriga arabkorsning.
klick

Inget lätt beslut men han får det bra.

Senast ändrad:

Stackars häst!!!......;)

Fin han är Fillemannen :love: tänk om min kunde se så där slimmad ut (nu på betet)

får bli huvudbilder ett tag till, hahaha
Foto-TZZMBGU6.jpg

Tempen
När anländer han då? så du kan få lugn och ro igen :)

dressyrteamet
åh så pass, men det är väl trevligt att kunna följa dom på nära håll.
hur går det med bebismagen, när är det dags?

Det har gått upp och ner. Men det kan ju vara så :) Ska iaf bli skönt att inte behöva hålla igång 3 hästar längre :D Runt nyår är det nog dax.

Ja det är inte alltid en dans på rosor att vara havande, jag mådde piss alla 4 ggr (å ändå gjorde man om det :wtf: )

men du har ju din fina uppfödning kvar så du blir i alla fall inte helt hästlös :)

nej det blir jag inte, som tur är så behöver inte en unghäst aktiveras varje dag heller, så det blir alldeles lagom :) Får väl inrikta mig på en ny arab längre fram när det finns mer tid :)

Min lilla favvo, Meciliah!! Så fin så!:love:

Så många underbara bilder här nu; Fille ser hur läcker ut som helst i full frihet, Arabizar, vilken bild!, Dressyrteamet, lycka till med orsaken till illamåendet ;) och med din fortsatta ridkarriär!

Usch och fy vilken hemsk människa! Vad håller du på med! Kapa hästens öron sådär, DR borde vara arga på dig :mad:
:p

Äckligt snygg häst!

Var på Grevagården och dreglade lite över alla vackra hästar. De är verkligen något alldeles extra! Det var sjukt häftigt att se de lugna westernhästarna inne i ridhuset och sedan gå ut och se hingstarna showa i ringen. Vilken skillnad! Och ändå samma utstrålning på något sätt. Coolt.
Är lite kär i Rohara Pamela (även om jag tycker hon är gigantisk :p ) och Bernhard är ju en riktig goding med. Synd han inte är kvar i Sverige..

Imorgon åker lilla arabstoet från stallet. Kommer sakna henne, men hon kommer få ett bra hem det är jag övertygad om. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 375
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Piaff
·
Avel Vi har ingen "riktig" tråd för våra telningar från i våras och somras. Här kan vi följas åt! Min gosse efter King Olymbrio L är...
Svar
4
· Visningar
427
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Selenbrist