Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! nu har jag dubbel och trippelmätt det bett hon har provat. Det är 11 cm när man mäter det (10.5 enligt märkning) och precis lite för litet. Så nu blir det måttpryl med till affären och mäta bett. Däremot så accepterade hon bettet bättre igår än vid första provet, så det var lättare att kunna se hur det satt. (morötter gjorde bettet mycket godare, men det var inte lätt att äta dem med bett enligt Angelique). Har också inset att hon behöver ha ett smalare bett än det hon provat hittills, det tog för stor plats och det var lite trångt om utrymmet. Så nu hoppas jag på att hitta ett bra bett som hon kan tycka är ok.
Är så glad över min lilla häst. Fast hon är så ung och grön så är hon klok och hon vill verkligen göra rätt. Och enligt de övriga i stallet så är hon ingen typisk arab alls. Araber ska ju vara nerviga, flyga i luften för ingenting och vara jobbiga att hantera. Enligt mig så är hon en typisk arab, helt underbar, och hon får till och med beröm för att ha fina gångarter..