Arabiska Fullblod

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Arabiska Fullblod

10r8o47.jpg
[/IMG]
Nån som har mera bilder från helgens utställning :) Verkar som flera hästar fått väldigt bra poäng, Roligt :)

KL:idag har lillprinsessan blivit verkad, hon skötte sig som den prinsessa hon är, hundskrället fick följa med som sällskap o passade på att rulla sig ordentligt i hästskit så nu är hon nyduschad :D

Nån som har bra tips på var man kan få tag på Snygga visningsträns/halters till bra pris, begagnade eller nya?

10r8o47.jpg
[/IMG]

Jag tänker att du bad om det! ;)

Vi ser gärna foton på din bruna snutta!! Hon är verkligen jättevacker, just ett sådant sto som jag gillar! Rörelser, kropp, djup, hals, huvud- hela paketet!

Vi ser gärna foton på din bruna snutta!! Hon är verkligen jättevacker, just ett sådant sto som jag gillar! Rörelser, kropp, djup, hals, huvud- hela paketet!

Ajaj, du vet inte vad du säger. Jag har rätt många bilder... :D
Men jag håller förstås med dig, jag tycker att hon har allt jag sätter högt och är ovanpå det ursnäll.
Glömde nästan; OCH ridmeriterad, Scottsdale top 5 i Western Pleasure! (Till makens glädje!!!)

Hon var väldigt trevlig, ett av mina favoritston faktiskt. En annan var WW Gazella.

Är magic dräktig eller bara lite sommartjock? ;)
Du kan sätta in många bilder tycker jag!

Hon var väldigt trevlig, ett av mina favoritston faktiskt. En annan var WW Gazella.

Är magic dräktig eller bara lite sommartjock? ;)
Du kan sätta in många bilder tycker jag!

Magic är dräktig och är beräknad i februari. Hon är inte sommartjock, egentligen, men hon är ordentligt gödd- har nog aldrig ätit gräs däremot. Hon vet knappt vad gräs är, sorgligt nog. Vi jobbar på det.

Oj, hur funkar det med en häst som aldrig ätit gräs?! Hur gör man när man släpper ut den- är det gruspaddock som gäller då? För jag förstår att man inte bara helt glatt släpper den stackaren i en beteshage ...

Jag tyckte väl det såg ut som en liten bebismage :D

Jag vill givetvis oxå veta vem den ärade fadern är.

Trisst att de inte har låtit henne äta gräs, det är ju bästa hästmaten faktiskt tycker jag! Alla mina går på bete varje år, även när jag hade tävlingshästar som tävlades hårt. Funkar jätte bra tycker jag! Man tar bara in dem en natt innan tävling så vet de efter ett par gånger vad som väntar och sover och äter ordentligt den natten :D

Oj, hur funkar det med en häst som aldrig ätit gräs?! Hur gör man när man släpper ut den- är det gruspaddock som gäller då? För jag förstår att man inte bara helt glatt släpper den stackaren i en beteshage ...

Hon vet inte vad man ska göra med gräs, man får ge lite med fodret...

Men jösses! Om hon får gå i en gräshage med andra hästar då, tror du inte hon ser att de andra äter gräs och provar lite själv??

Ni har helt enkelt inte tillräckligt gott gräs! Det är där skon klämmer!
Kör hit henne, jag har jääääätte gott gräs! :D

Ni har helt enkelt inte tillräckligt gott gräs! Det är där skon klämmer!
Kör hit henne, jag har jääääätte gott gräs! :D

Hon e i Skåne, det vet man ju att gräset är läbbigt...
Inte fanken vågar jag släppa henne hos dig? Du kommer byta ut henne mot ett russ en regnig natt och säga att hon krympte! ;)

Min lille nyimporterade polack visste inte heller vad gräs...och elstaket var. Nu älskar han gräset - och är livrädd för de vita trådarna :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 376
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Piaff
·
Avel Vi har ingen "riktig" tråd för våra telningar från i våras och somras. Här kan vi följas åt! Min gosse efter King Olymbrio L är...
Svar
4
· Visningar
435
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg