Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
En sak som man kan vara tacksam för här är att flera har en brasklapp i fickan. Har åsikter såsom "i min smak" och "enligt mig" och är enligt min uppfattning då ( ) inte faktagrundande kritik utan just specifkt för den personen och dess uppfattning.
knapplån
Jag lämnar diskussionen om hingstar o dylikt. Vill inte riktigt blanda mig in i det ämnet mer. Däremot önskar jag se mer välridna araber i tråden Vilka tränar och tävlar sina aktivt? Vore ju kul att ta del av era erfarenheter. Hur upplever ni det osv? Finns säkert flera läsare som inte yttrat sig ännu. Träd gärna fram och berätta Vad har ni för mål etc?
Emiliusz: http://www.athenaarabians.com/Video_Riks/emiliusz_riks07_I.html
Underbar trav; sänker sig bak o lättar fram. Luftigt o lätt, svävande, vägvinnande. Nu blir det ju inte många steg i sträck som vanligt när det är show, tyvärr. Inte heller får man se hans skritt eller galopp. Men traven är så som en arab kan röra sig; utan att lämna fotspår. Honom hade jag velat sitta på. Ta ut de araberna på dressyrbanorna - inte de med markbundna, struttiga ponnyrörelser.