Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
haha, jo man kan bli en aning uttittad inte för att det är en arab i sig, utan för att det blir ngt annorlunda. Om inte annat så ser han ut som ett äpple hög i jämförande till dom andra Jag har tävlat en del "udda" raser genom åren. Bla saddlebred, frieser, travare... i dressyr. När jag tävlade halvbloden mycket nu strax innan jag köpte min arab, så kändes det mer avslappnat faktiskt. Så det blir en viss press på en. Men man måste lära sig att hantera det och lära sig se fördelarna, även dom dagarna det går lite sämre. När man kommer upp i nivå så blir det dock svårt även tävlingsmässigt sätt. Dom har kanske inte riktigt samma samling och dylikt och sådant bedöms. Dock tycker jag om att visa att det är en arab. Skulle vilja brodera ngt fyndigt på en jacka eller dylikt att ha på tävlingarna. Något fyndigt med arab, tips på en rolig text?
Ta ut de araberna på dressyrbanorna - inte de med markbundna, struttiga ponnyrörelser.