Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fina ni är du och Galo
Keep up the spirit!
Behövde höra det där @waldorff ! Känner mig som skräp just nu och det enda som håller upp mig är bilderna. Saknar verkligen positiva träningskompisar nu också... ta tillbaka W och ställ honom på samma stall där jag står!!!
Ja Gud inni bomben vad bus vi skulle ha! Han kommer nog hem till hösten så egentligen kan vi ju busa på kdrf: har löst manegekort )
What?!? Är det sant?!? Men vad härligt!! Nu blev jag motiverad igen, tänk om vi kunde matcha oss och försöka åka dit samtidigt, någon gång i månaden eller så!!! Jag behöver vettigt folk som jag kan ha roligt med!!
Jag tänkte faktiskt göra det, dottern rider ju också så hon har samma önskemål
Vi får bli the A-team! Gooooo arabians! Get your ASS... Ja du vet!
Typ såhär...
Ursäkta, men bilden är nu stulen och sparad på min dator
Idag ska jag iväg med Fille! En vän till mig har en miniatyrhästutställning i helgen och hon tyckte att det kunde vara kul om det kom några riktigt fina araber och var pausunderhållning!
Så han ska få showa runt och se allmänt snygg ut är tanken
Även Pontus får följa med, han kan behöva lite miljöträning! Dessutom så är han showigare med svansen, så det kan ju vara kul för dem att se olika stilar
Pontus är ju nu till salu, vi får väl se hur det går. Han kommer snart kastreras om ingen vill ha honom som hingst Han skulle bli en riktigt bra ridhäst till någon! Han utvecklas och blir bara bättre och bättre!
Ja det är honom jag menarVisst menar du Pompeji som är på hästnet?! Han är fiiiin Guerartuud om man hade haft tid med två hästar... damn it att man har ett heltidsjobb...
Ja det är honom jag menar
Supertrygg och trevlig häst! Han är en sån häst som jag skulle kunna sitta in alla gångarter och sedan kasta upp vem som helst på! Och att sitta in i alla gångarter lär ta typ 5 min
Vi har dock inte börjat än, han är ju född sent så han kan få lite extra tid
Roligt att du gillar honom!
Oj oj.. Jodå. Verkligen jättefin. Pontus är ju som en kopia av pappa Fille. Och jag håller med dig om att det inte är någon brådska med att sitta in honom. Sedan ska jag kanske inte ha unghäst, egentligen. Blev ju så väldigt rädd för Galishimo där ett tag, efter några olyckor... Han passar mig mycket bättre nu när han är sex.
Jag tror inte att det skulle bli samma sak med Pontus ändå faktiskt, han är så himla lugn och trygg. Han springer inte ifrån saker, han stannar och tittar istället. Så de är nog ganska olika i temperamentet.
Fille var ju med som pausunderhållning i lördags, det kommer en liten video på slutet av det. Mina vänner glömde börja filma
SÅÅÅ FIIIN!!! Men visst tog han sig några friheter och flirtade med publiken?! Jättevacker!
Tack så mkt!
Ja det är klart att han gjorde! Han tycker ju om folk och hälsar de på honom så tvärnitar han och ska hälsa tillbaks!
Hahaha... det är lite "I'm sexy and i know it" över honom. Du skulle haft den musiken i bakgrunden...