Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är så fin, jag hejjar på erHon liksom "ramlar" över de där jobbiga pinnarna på marken de första gångerna!
Vi är anmälda till våran första dressyr på lördag. jag har redan hunnit fundera på att stryka mig flera gånger och blir nervösare för varje dag som går.. men vi skall göra det här, man måste ju börja någonstans och är det från noll så är det.. hästen kan men ryttaren har en lång bit kvar., men lära mig mera det skall jag och övar man inte och tränar man inte så blir det ju knappast bättre!!
Vi är anmälda till våran första dressyr på lördag. jag har redan hunnit fundera på att stryka mig flera gånger och blir nervösare för varje dag som går.. men vi skall göra det här, man måste ju börja någonstans och är det från noll så är det.. hästen kan men ryttaren har en lång bit kvar., men lära mig mera det skall jag och övar man inte och tränar man inte så blir det ju knappast bättre!!
HEJJA! Det kommer att gå jättebra!! Ni är ju jättefina tillsammans! Skulle ni råka ha en dålig dag just på tävlingsdagen, så är det bara att ta revansch på det nästa gång! Jag tror på er!
Är de inte nästan läskigt lika???
Pontus
Fille
Är de inte nästan läskigt lika???
Jo, de är verkligen lika! Han verkar prägla sina avkommor väldigt starkt!
Pontus
Fille
tycker gott att en av dom kunde bo i Finland :PÄr de inte nästan läskigt lika???
Pontus
Fille
Nämen! Det gick att anmäla senare alltså?
Betäckning så här sent eller inför nästa år?
Spännande! Hoppas allt går vägen!
KL
Här har jag mental breakdown och det ledde till att jag inte klarade av att vara nervös på tävlingen i helgen och tog hem storslam på den lite mindre tävlingen i Insjön. Två 1a placeringar och tre 2a placeringar + High Point Rider!
Taggade som fan på sportcupen - antagligen sitter den mentala krashen kvar då oxå så får se hur det bär då
Joo det var så få snmälningar att de gärna tog flera. Hingsten är bosatt på showområdet så därmed blev valet lite hastigt. Vi betäckerr i år och så om hon inte tar sig så får vi pröva på nytt i nästa. Det är levande föl garanti i dealen..Nämen! Det gick att anmäla senare alltså?
Betäckning så här sent eller inför nästa år?
Spännande! Hoppas allt går vägen!
KL
Här har jag mental breakdown och det ledde till att jag inte klarade av att vara nervös på tävlingen i helgen och tog hem storslam på den lite mindre tävlingen i Insjön. Två 1a placeringar och tre 2a placeringar + High Point Rider!
Taggade som fan på sportcupen - antagligen sitter den mentala krashen kvar då oxå så får se hur det bär då
Tack @Oh_really
@Aliah oh! så spännande! Vågar man fråga vem det är? Lämnar ni henne där innan eller blir det när RIKsen har varit?