Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har anmält oss till Finska Riksen.. Samt till English Pleasure på samma gång HJÄLP!
Pojkvännens fjärde lektion. Han försöker träna på lättridning. Det är ju svårt att sätta sig och ställa sig i takt med att hästen travar. Tror ni Galishimo bekymrar sig om det? NÄ det gör han inte. Galishimo kämpar stenhårt för att vara läromästare... Jag älskar den här araben bara mer och mer...
Vi har anmält oss till Finska Riksen.. Samt till English Pleasure på samma gång HJÄLP!
Det blir bara Breeze som får följa detta år.. måste spara på slantarna lite Hade funderat på att anmäla Meciliah också men så tappade jag min nya telefon i marken och blev tvungen att köpa ännu en ny.. haha.. klantskalle jagNi kommer att sopa mattan där borta! Åker ni med hela trion? Eller bara speciellt utvalda?
Det beror på hur man ser på långt.. men det är 50 mil enkel väg så för en gammal häst blir det väldigt slitsamt. Ifjol var det närmare 30 gradet i skuggan under Showen. Utställningen är i slutet av Juli 25 tror jag om jag inte minns fel. Mellizza blev klasstvåa ifjol samt bästa veteranFörstår vad du menar, är inte billigt att visa häst. Men kul att få visa erat nyförvärv! Håller tummarna för er
Hur gick det för Mellizza förra året, för den med dåligt minne? Är det långt att åka? När går den?
50 mil enkel är långt, kudos till alla som är drivna nog att åka så långt för utställning och tävling med sina hästar.Det beror på hur man ser på långt.. men det är 50 mil enkel väg så för en gammal häst blir det väldigt slitsamt. Ifjol var det närmare 30 gradet i skuggan under Showen. Utställningen är i slutet av Juli 25 tror jag om jag inte minns fel. Mellizza blev klasstvåa ifjol samt bästa veteran
50 mil enkel är långt, kudos till alla som är drivna nog att åka så långt för utställning och tävling med sina hästar.
Låter som ett vettigt löfte faktiskt, hon är väl kring 20 nu?
Håller tummarna för din nya, ska bli spännande att se bilder samt resultat från showen
Tacks å mycket! det skall bli väldigt spännande att se jur hon går, har ingen aning faktiskt. Hon lär åtminstone gå mot stoet som blev BIS ifjol och hon var ruskigt fin
Mellizza är 21 år så hon börjar ha ett par år på nacken. hon är fortfarande pigg och kry men långa bilresor märker jag att gör henne trött..