Arabihingstar i Småland och Skåne!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Cairo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 201
C

Cairo

Jag skulle vilja ha information om vad det finns för arabhingstar i Småland och i Skåne. Har hingstarna några hemsidor, får ni gärna länka till dom också. Tusen tack! :bow:

Sv: Arabihingstar i Småland och Skåne!

Va? Varför inte då? Det finns ju länkar överallt annars? Gäller detta bara för hingstar eller?

Blommeröd, Liljebacken, oppreva har hingstar i skåne sök på Google eller nåt så hittar du deras sidor. Finns fler... Kullatorp eeeeeh kommer inte på fler i skåne nu... :D:eek: står helt still... :p
I småland finns inte lika många. Asby hingststation, Lillemo ANtonsson och några till. Visst ingen bra kväll att tipsa om vilka hingstar som finns :D för jag kommer inte på så många...

Du kan gå in på SAHF och titta på stuterilistan, där finns ganska många :)

Det beror ju lite på vad du är ute efter för hingsttyp oxå.

// Anna

Därför att det är reklam.
LÄS forumreglerna :idea: så står det att länkar får användas för fördjupning, när man fått svar på en fråga.
Att länka till hingstarnas hemsidor kan inte ses som något annat än reklam. Tyvärr kan jag inte hitta alla länkar och radera dem.

Gå in på SAHF och titta. Kontakta dem och bed dem sända förra årets hingskatalog eller vänta till nästa kommer. Där syns ALLA hingstar och ägare. Tyvärr även avställda och även döda, men du har stort urval med stam.

Jag skrev en lista i förra tråden men tar det en gång till. Missar säkert någon.
Algorytm
Atraktiw
Barett
Bonjack
Egmont
El Waldo
Emeryk
Euros
Girlan-Bey
Gosh
Jazz
Kulak
Lill Sham
Milagro
Pamir
Sakee
Saturn
Say Amen
Thee Apprentice
// Linda

hon lillemo antonson har tre hngstar som man kan beteka med :D. dom heter smed gårdens.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 813
Senast: Thaliaste
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 718
Senast: ildiko
·
Hemmet Jag skulle vilja ha en svart takkrona i mitt vardagsrum 😄 Har googlat lite men det finns så mycket och lika många suspekta hemsidor. Tar...
2
Svar
21
· Visningar
1 204
Senast: Idas
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 091

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka