Arabhingsten Dragos ox??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare prins_rollo
  • Startdatum Startdatum
P

prins_rollo

Är det någon som vet , något om honom? Han är nämligen pappa till min ponny. Och jag vet absolut ingenting om arabavel.Var / är han en bra hingst? Har han några meriter? Hur stor är han ? Nån som vet var man kan få tag på en bild?

Ja , det måste det vara för jag har en näst intill oläslig kopia på hans regestrerings bevis och det står att han är född 1986 i alla fall. Han måste ha varit vid liv 1998 i alla fall för då är min ponny född.

Dragos FA 428/88, skm, h, född 1986
Uppf. Jan-Erik Lidén
e Mirex (Exelsjor PL x Mimikra PL/Comet PL)
u Dardjeela (Darfas x Tzarda/Mustapha)

Har en bild på honom, ge mig din mail så får du den.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 452
Senast: ildiko
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 838
Senast: Rosett
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 330
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 188
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar