Sv: Arabavel, forts på "Arabhingstar..."
Jag tycker man hela tiden ska jobba med ett bättre vetande.
Man kan liksom inte kräva att alla nu ska springa och röntga.
Eller att alla ska förstå och veta utan information.
Min senaste uppfödning hade inte röntgad mamma.
Dels för att hon var ett leassto, men jag visste inte bättre.
Cystor fanns även då. Men jag visste inte hur vanligt det kan vara hos en del. Pappan U.A, men som sagt - inte stoet.
Ska jag bli hängd för det? Nej, inte någon annan heller...
Idag vågar jag inte annat. Glad att det slutade väl, men vad hade jag gjort om det visat sig att det inte var så? Grinat ihjäl mig...
Mot ett bättre vetande säger jag!
Vi här på tråden har tagit del av mycket information, vi kanske är på gång?
Det underbara med allt det här är att glada amatörer tagit detta på allvar och röntgat sina maidenston! Vilken grejj!!!!
Tänk att dom kommit redan så mycket längre än vad många "stora" gjort fast dom inte betäckt ännu! (Får jag skriva så med ingen särskild i åtanke?)
Mvh Li
Jag tycker man hela tiden ska jobba med ett bättre vetande.
Man kan liksom inte kräva att alla nu ska springa och röntga.
Eller att alla ska förstå och veta utan information.
Min senaste uppfödning hade inte röntgad mamma.
Dels för att hon var ett leassto, men jag visste inte bättre.
Cystor fanns även då. Men jag visste inte hur vanligt det kan vara hos en del. Pappan U.A, men som sagt - inte stoet.
Ska jag bli hängd för det? Nej, inte någon annan heller...
Idag vågar jag inte annat. Glad att det slutade väl, men vad hade jag gjort om det visat sig att det inte var så? Grinat ihjäl mig...
Mot ett bättre vetande säger jag!
Vi här på tråden har tagit del av mycket information, vi kanske är på gång?
Det underbara med allt det här är att glada amatörer tagit detta på allvar och röntgat sina maidenston! Vilken grejj!!!!
Tänk att dom kommit redan så mycket längre än vad många "stora" gjort fast dom inte betäckt ännu! (Får jag skriva så med ingen särskild i åtanke?)
Mvh Li