Sv: Arabavel, forts på "Arabhingstar..."
*knapplån*
Just nu är jag SÅ lycklig! Det är nu klart att jag ska leasa Ialisha Al Amar från Björkehills Arabians. Ialisha är efter Promotion (Om El Bendigo x Pomposa e: FS Bengali) och undan Iasilah Al Amar (Messaoud x Nurisha e: Nurabi). Stoet är född 2005 och ska betäckas till våren som 3-åring. Jag får hem lilla donnan till våren efter betäckningen. Gissa om jag lääääängtar till våren!
Ialisha ska betäckas med Perignon Al Amar. Jag kommer med andra ord att linjeavla på Om El Bendigo. Det ska bli oerhört spännande och intressant med denna kombination! Om allt går som jag vill kommer jag att få tillgång till en stallplats på ridskolan (har ingen mer stallplats hos mina föräldrar där jag har mitt nuvarande sto) innan sommaren -08 och då ska även mitt eget sto e Ramses u Loufianaah ue Fynt betäckas med Perignon. Får jag inte tillgång till en extra boxplats måste jag låna ut eller sälja mitt eget sto, vilket jag helst inte vill!
Ville bara berätta för jag är så fylld av glädje nu och kan knappt vänta till våren kommer. /AFF