Sv: Arabavel 2011
För att lösa det hela behövs självklart ett högre medlemsantal så alla skall kunna gå fria utan att bidraga med egna pengar förutom sin egen medlemsavgift. Jag tror inte på att man som medlem i en förening spyr ut skit om sin valda styrelse och därmed ökar medlemsantalet är ett vidare lyckat koncept.
Så i korthet allså , för att vara aktiv i SAHF's styrelse ska du vara rik, ha flexibla arbetstider och kunna lägga en massa oavlönad tid på föreningen?
SÅ är det idag i alla fall förutom arbetet med SAM. Rik och rik vet jag inte men rik på tid krävs säkert.
Den tiden är nog förbi, jag är övertygad att majoriteten av medlemmarna är vanliga hårt arbetande människor som älskar sina araber. Säkert men finns tiden och extraslanten som nog kan behövas
För att lösa det hela behövs självklart ett högre medlemsantal så alla skall kunna gå fria utan att bidraga med egna pengar förutom sin egen medlemsavgift. Jag tror inte på att man som medlem i en förening spyr ut skit om sin valda styrelse och därmed ökar medlemsantalet är ett vidare lyckat koncept.