Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"ja, kanske inte bästa blodet för sport, men jag ser det som ett spännande projekt, och uppfödarna sa att mamman var uthållig, hon kunde springa i hagen i timmar innan hon gick att fånga".
Jo på ngt sätt spelar det roll att man har en erfarenhet att bygga på och är den rätt riktad så är det givetvis ett plus. Å andra sidan kommer det aldrig någonsin hända att alla är nöjda med alla. Ta och ge. Kritiken är inte massiv om du nu tror det. Och Bewellin, jag vet att delar av styrelsen inte tycker att allt är bra.
_________
KL
Ni som har erfarenhet, kunnande, vet hur allt skall bli bra, varför bildar ni inte arbetsgrupper och förankrar det i styrelsen istället för att spy galla runt alla forum. Det krävs iof att vara medlem, lägga ner tid också.
Eller varför inte sätta punkt efter andrasorteringshäst, helt enkelt? Det finns inte speciellt många rena showuppfödare i Sverige heller. Hobbyavlarna "hellre än bra" är nog betydligt fler...
Carina på Silver Arabians
Bewelinn;14659093Många ryttare (oavsett rasintresse) jag känner drar sig för att köpa en unghäst skrev:det[/B] är svårt att hitta upplever jag. Bra, ridna araber håller folk hårt i. Jag har själv blivit fegare med åren och är rätt nöjd med min "tanthäst".
Vilka arbetsgrupper motas i grind?
Så var vänlig att inte komma med kommentarer att klicken runt styrelsen tycker att allt är bra och strör rosor åt varandra. Jag ser det som ett direkt oförskämt påhopp på mig. Du har definivt inget underlag till vad du uttalar dig om.
Det är ju väldigt synd. Jag känner mest "vanliga" allroundryttare och det är klart att de kanske (delvis iaf) tittar efter andra egenskaper än vad som utgör en bra distanshäst?
Kan det vara lite så också att det ligger lite "prestige" i att ta fram sin distanshäst själv och inte köpa "färdigt"? Jag vet inte själv, bara en fråga.
Uppriktig fråga, hur många är egentligen villiga att engagera sig i föreningens göranden och låtanden?