L
LisaSvensson
Sv: Är så trött på allt daltande
Jag har inte sagt att jag njuter när jag måste ge honom ett rapp med spöt och det händer inte dagligen.
Jag användet spöt i förrgår pga av att han stegrade sig i mot mej och det är inte acceptabelt.
Tror du att jag är helt dum i huvudet eller?
Klar jag berömer mina hästar, dagligen!
Men jag är väl en djurplågare om jag sätter gränser.
*Kl*
Jag riktar mig till trådskaparen. Jag personligen blir så jävla trött av ditt resonemang. Visst. Ni är så duktiga ni som lyckas lappa till era hästar i rätt ögonkast. Om det så vore. För det handlar ju just om det, att ska ni straffa hästarna så ska det ske i absolut rätt nanosekund. Och visst är det så ibland att man måste liksom vara jävligt tydlig på ett sätt som egentligen är främmande en demokratiskt sinnad individ. Men nu har jag en fråga till trådskaparen. Berömmer du lika mycket som du straffar? Gör du det? Smeker du din häst, din hingst när den gjort rätt? Gör du det? Om du inte gör det. Så är du helt fel ute. Jag garanterar. Och akta dig din hingst kan ta ut sin rätt en dag.
Jag har inte sagt att jag njuter när jag måste ge honom ett rapp med spöt och det händer inte dagligen.
Jag användet spöt i förrgår pga av att han stegrade sig i mot mej och det är inte acceptabelt.
Tror du att jag är helt dum i huvudet eller?
Klar jag berömer mina hästar, dagligen!
Men jag är väl en djurplågare om jag sätter gränser.