är jag gammeldags ?

Sv: är jag gammeldags ?

Fast jag har inte upplevt några sådan blickar öht när jag tänker efter, alt är att jag väljer rent automatiskt att inte se ..

hmm...

Fast jag har inte upplevt några sådan blickar öht när jag tänker efter, alt är att jag väljer rent automatiskt att inte se ..

hmm...

Samma här, upplever inte att jag får några märkliga blickar när jag har med E på bolaget. Å andra sidan är det väl inte osannolikt att jag inte ser dem för att jag inte bryr mig. Skiter högaktningsfullt i vad andra tycker och tänker om mig och mitt föräldraskap.

Ska tänka på hur folk tittar på mig nästa gång bara för att...

Sist jag var in så log de flesta och bebispratade med Ella, inte ett ont öga vad jag kunde se.

Men jag är som Sol, struntar i om folk har åsikter om varför jag handlar vin med en bebis på höften ..

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 708
Senast: cirkus
·
  • Låst
Tjatter Långt tillbaka i tiden, för många hundra år sedan, vandrade Tengel den onde ut i ödemarken för att sälja sin själ till satan. Han blev...
47 48 49
Svar
961
· Visningar
44 312
Senast: LindgrenV
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 354
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Min hanhund, 4 år, har av någon anledning svårt för min bror. Hunden är en omplacering så det är mycket möjligt att något hänt tidigare...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 530

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka